Romeo2007 schreef:Ik vind her zelf heel onhygiënisch om van alles in de toilet te hebben liggen. Dus idd helemaal niks ook geen telefoon of boekjes
Uit eigen ervaring kan ik je mededelen dat je er niet dood van gaat...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Storm schreef:Romeo2007 schreef:Ik vind her zelf heel onhygiënisch om van alles in de toilet te hebben liggen. Dus idd helemaal niks ook geen telefoon of boekjes
Uit eigen ervaring kan ik je mededelen dat je er niet dood van gaat...
Ailill schreef:Adelaide71 schreef:Ik sta even snel opMaar Ailill… trek jij dan door als je op de plee zit?
[ Afbeelding ]
safina schreef:Bloodymary schreef:Of je zegt: ik poep ze er zo uit!
Briljant.
Kan je ook nog een topic over maken: "Poepen op kantoor. Durf je dat? "

Valerie93 schreef:Hier ook altijd telefoon, en momenteel weinig te lezen op wc wegens verbouwing.
Kwam mijn vriend op briljante idee voor een stopcontact op wc, voor als je telefoon leeg is.
Het gaat alleen niet door want dan zit hij er de hele dag en we hebben maar 1 wc. Gaan wel nog de badkamer verbouwen dus komt daar een 2e.
Mi_Amore schreef:Giolli schreef:Ik kijk steevast naar die klote barst in de tegel voor me.
Maar even dit, ik snap nooit waarom mensen zo lang op de pot moeten zitten hoor. Of ik nu moet plassen of kakken ik ben echt met 2 minuten klaar.
Dít!
Bij mij is het broek af, ding doen, doorspoelen en weg.
Mijn mán daarentegen... Met veel liefde 30-45min![]()
Wat is dat toch :’)

Je kan er maar wat van op pikken.
Pepperrr schreef:Doortrekken wanneer je erop zit is echt heel poedersuikerdoe ik dus nooit tenzij mn darmen aan t protesteren zijn en je anders een gasmasker nodig hebt als je opstaat
. Enne.. door dit topic moet ik naar de wc, joe!
purny schreef:Pepperrr schreef:Doortrekken wanneer je erop zit is echt heel poedersuikerdoe ik dus nooit tenzij mn darmen aan t protesteren zijn en je anders een gasmasker nodig hebt als je opstaat
Daarom heb ik ook zo'n gruwelijke hekel aan die zelf doortrekkende wc's. Zit je net een beetje te baften heb je ineens een natte kont
). Dat spettert ook lekker 
purny schreef:Giolli schreef:Ik kijk steevast naar die klote barst in de tegel voor me.
Maar even dit, ik snap nooit waarom mensen zo lang op de pot moeten zitten hoor. Of ik nu moet plassen of kakken ik ben echt met 2 minuten klaar.
Je moet de tijd nemen voor je ontlastende verklaring.
Ik speel meestal een spelletje of zit op m'n telefoon

Pepperrr schreef:Ik was vroeger dus als de doods voor automatisch doorspoelende wc's. Mijn broertje (10) nu ook