Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Resistance schreef:Op facebook klagen werkt vaak goed.Uit mijn ervaring kunnen hemel en aarde dan opeens wel bewogen worden om het in orde te maken.
Seltje schreef:Krijgt onder dit topic reclame van Proximus...
Ik ben dit dus echt niet van ze gewoon, hier al meerdere problemen zeer snel opgelost. Wel ga ik bij hen aan de telefoon in de wachtrij hangen, ik wil iemand spreken. (wel geen verloren telefoon)
Zonder korting dan maar, ik had hem netjes 2 dagen later. En werd 10 minuten na aankoop opgebeld vanuit Ierland omdat ze het bezorgadres wouden checken (had niet het mijne maar dat van mijn ouders gegeven wegens daar iemand thuis), maf vond ik dat! Stral schreef:Wat erg, van zo'n groot bedrijf verwacht je wel meer. Ik had laatst problemen met Telenet en ben naar de winkel gegaan, was het beu telefonisch slechte info te krijgen (en duizend keer doorgeschakeld te worden) en die kerel daar heeft mij wel goed geholpen. Is dat geen optie om te doen? Je bent verder wel Proximus klant met andere diensten?
Ik heb de mijne naar aanleiding van jouw topic rechtstreeks bij Apple besteldZonder korting dan maar, ik had hem netjes 2 dagen later. En werd 10 minuten na aankoop opgebeld vanuit Ierland omdat ze het bezorgadres wouden checken (had niet het mijne maar dat van mijn ouders gegeven wegens daar iemand thuis), maf vond ik dat!
karuna schreef:Ts jemig je zou toch zeggen dat ze je bestelling gewoon moeten kunnen vinden in het systeem. Hopelijk duikt het ergens op. En benieuwd of er nog bepaald kan worden waar de telefoon is verdwenen.
En ook regelmatig duurdere en minder dure dingen laten bezorgen.
Wordt daar zelf altijd erg moedeloos van - helemaal geen tijd voor om andermans oliebol op te ruimen, Maarja. Je moet wat.. -
Deoro schreef:[ [url=m/gtyMj8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen idee of dat zo werkt. Voorwaarden staat dat binnen 14 dagen retour kan en koop ongedaan mits ongebruikt. Maarja ik heb natuurlijk niks om terug te sturen. Of zal ik ze een lege doos sturen