Nu vind ik het persoonlijk wel een verschil dat mijn partner vaak weg is van huis. Dan heb ik tijd zat. Wanneer hij echter thuis is, dan is dat 24/7 voor een aantal weken. We zijn met 2, geen kinderen, klein koophuis zonder tuin, enkel 2 katten. Hij zit veel meer tijd effectief alleen dan wanneer je partner 9 to 5 werkt en 's avonds thuiskomt.
Wij hebben echter nooit issues voor vakantie. We gaan gerust een keertje op citytrip of 2-3 weken op reis. Ik probeer zo vaak mogelijk overdag of vroeg op de avond te gaan zodat we nog tijd genoeg hebben op de bank. Hij heeft mijn springzadel voor me gekocht en is altijd blij voor me als wedstrijd goed ging.
Hij zal echter nooit een proef lezen bijvoorbeeld. Hij kent er echt te weinig van om dat goed te doen
Hij sakkert weleens op mijn trekauto maar dat is puur omdat we een compleet andere smaak hebben. De auto's die hij wil vind ik zonde om mee door modder te baggeren
Trailer rij ik zelf. Hij zal nooit zijn E halen, hij heeft zo al een pesthekel aan autorijden.
Paarden aan huis? Dat zou dan wel weer kunnen voor hem. Omdat het immens veel tijd zou besparen en ik ben hoe dan ook gewoon in de buurt.

de hobby lijkt er bij hem nu ook wat in te sluipen wat ik natuurlijk helemaal niet erg vind!