Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_1997 schreef:Ik kan helaas niet bepalen hoe het verpakt word als ik iets bestelvind het altijd maar belachelijk dat postsorteerders en bezorgers zo onvoorzichtig met andermans spul omgaan
Marije_1997 schreef:Meestal gaat alles bij ons goed. Alleen ik kreeg afgelopen zomer wel een halve hartverzakking van een postnl bezorger toen ze heel nonchalant m'n pakketje zo neer kwakte in de bus. Er zat een duur objectief in. Oeps.
Ik hoop dat ze me dat vandaag niet fikken, want heb nu 2 objectieven die binnen moeten komen. Altijd even spannend hahaha.
ryukapple schreef:Marije_1997 schreef:Meestal gaat alles bij ons goed. Alleen ik kreeg afgelopen zomer wel een halve hartverzakking van een postnl bezorger toen ze heel nonchalant m'n pakketje zo neer kwakte in de bus. Er zat een duur objectief in. Oeps.
Ik hoop dat ze me dat vandaag niet fikken, want heb nu 2 objectieven die binnen moeten komen. Altijd even spannend hahaha.
Maar was het een brievenbus pakketje of echt een pakketje van de pakketdienst? Want uiteindelijk horen brievenbuspakketjes gewoon door de brievenbus gegooid te kunnen worden. Als het de pakketdienst is dan is het anders die moeten gewoon netjes aanbellen. (Natuurlijk moet ook de postbezorger onderweg netjes met de pakketjes omgaan) ik vind juist dat als iets niet door de brievenbus gegooid kan worden niet als brievenbuspakketje bezorgd moet kunnen worden. Helaas vinden veel verzenders van niet
Morrie schreef:DHL: tijdvak tussen 9 en 18.00 uur, rond 12 uur: er is iets fout gegaan in het sorteerproces, zending is vertraagd. De webwinkel waar ik het gekocht had, vroeg al om een review, ik heb het artikel nog niet eens binnen.![]()
Er ligt een pakje van Ali al een maand bij de douane, een telefoonhoesje van 3 euro![]()
Onze PostNL man is geweldig! Hij is enorm dik, ik vraag me altijd af hoe ie met al die pakjes de lift in komt door dat smalle deurtje, altijd vrolijk en je weet dat je pakje bij de buren wordt wordt bezorgd als je er niet bent. Alleen op maandag werkt ie niet en dan komt er een gast die niet eens aanbelt maar meteen een briefje in de bus doet dat je het op een PostNL punt 3 dorpen verderop kan ophalen na 3 dagen. (Post NL punt hier zit 200 meter verderop)
beert schreef:Wie weet iets over internationaal verzenden? Ik heb 29 november een pakketje gestuurd naar Oostenrijk via Post NL. Via de track and trace ik zien dat het nog steeds bij Post NL ligt en als status "shipment sorted" en dat was het laatste wat er gebeurd is.
Ik wil niet al te ongeduldig doen nu met alle drukte, maar dit duurt toch wel erg lang dat het daar ligt toch? Of is dat gebruikelijk?
robert45 schreef:Ze hebben het smoordruk bij de pakketdiensten, als ze dan niet door de route komen scannen ze als niet thuis.
Optie is om het de volgende keer bij een pakketshop te laten leveren. Dit gaat op dit moment gewoon sneller.
Exitium schreef:Hier heb ik begin vorige week een cadeaubon besteld die dinsdag met briefpost verstuurd is, maar nog altijd niet aangekomen is. Beetje banketstaaf omdat het een kerstcadeautje was, en ik sinds vrijdag ook geen reactie van de winkel meer gehad heb.
alice0cullen schreef:robert45 schreef:Ze hebben het smoordruk bij de pakketdiensten, als ze dan niet door de route komen scannen ze als niet thuis.
Optie is om het de volgende keer bij een pakketshop te laten leveren. Dit gaat op dit moment gewoon sneller.
Tja ik betaal wel voor thuisbezorgen, niet iedereen heeft de gelegenheid uberhaupt om het op te halen. Als ze het niet aankunnen moeten ze dit zelf oplossen, ik betaal voor een dienst, dan moeten ze die leveren binnen de termijn of contact opnemen en een oplossing of vergoeding aanbieden.