Kleine toevoeging nog! Ik heb iedere dag om 14:00 dat ik qua energie even helemaal instort
Heel gek eigenlijk. Ik word dan ontzettend moe, veel gapen etc. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heel gek eigenlijk. Ik word dan ontzettend moe, veel gapen etc. Shaggy09 schreef:Ah dat wist ik niet. Wat rot Cinnepin, dat je dat hebt.
Ik vind het vooral interessant om te zien dat iedereen andere doseringen slaap nodig heeft.
Hoe kan het dat het ene persoon heel lekker gaat op 5 uur slaap terwijl de ander echt minstens 8 uur nodig heeft?
Ik ben zelf echt een avondmens maar kan van een fijne, zonnige ochtend ook wel echt genieten.
Ik vind de middag trouwens nooit zo leuk, ik kak dan altijd in en het duurt zo lang altijd. En het is zo sfeerloos ofzo.
L_iek schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik lig hooguit om 21:30 op bed. Ik heb veel slaap nodig. Mijn wekker gaat om 6 uur en anders kan ik er echt niet uit.
Weekends is eigenlijk ook nooit uitslapen omdat ik altijd in een verstoord ritme zit... Kana schreef:L_iek schreef:Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik lig hooguit om 21:30 op bed. Ik heb veel slaap nodig. Mijn wekker gaat om 6 uur en anders kan ik er echt niet uit.
Ik heb dat ook hoor. Kan me echt niet voorstellen hoe sommige mensen functioneren op standaard 6 uur slaap. Moet al gapen van het idee.
. En vroeg wakker bah ,hele dag stierlijk vervelen daar pas ik voor
.