Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Mijn man zei: die heeft geen schoonouder probleem maar een relatieprobleem.
Een volwassen man zou zich niet moeten laten opstoken tegen zijn gezin.
elnienjo schreef:Je man moet niet zo zeuren. Als hij maar 3 dagen werkt dan hoeft hij toch helemaal niet vaak op en neer te reizen?

Mars schreef:Als mijn schoonfamilie me onder druk zou zetten en manipuleren onder het mom van ‘kies voor je gezin’ dan zou dat hele huis me uit principe overwegingen al gestolen kunnen worden.
Waar denkt men zich mee te bemoeien? Het klinkt mij zeer benauwend in de oren en dan wonen jullie er nog niet eens.
Ik zou op mijn gemak verder kijken, zeker als je geen haast hebt.
Dreamybol schreef:Sizzle schreef:Mijn man zei: die heeft geen schoonouder probleem maar een relatieprobleem.
Een volwassen man zou zich niet moeten laten opstoken tegen zijn gezin.
Dit dus. Je schoonvader zit niet fout omdat hij probeert je man te beïnvloeden, je man zit fout dat ie de mening van z'n vader boven jouw mening stelt.
Been there, done that. Slappe hap, zo'n partner die niet voor zichzelf en z'n vrouw op durft te komen.
Toen heb ik maar heel kort geantwoord mijn paard word niet verkocht omdat ik ga verhuizen...

Citaat:Rina: Of mijn schoonvader hem in die richting stuurt kan ik niks over zeggen omdat ik dat niet weet. Wbt de dieren ik vind ook dat ze bij het gezin horen, mijn zwager heb ik ook wel eens een gesprek over mijn paard gehad, ging erover dat de stalling etc in omgeving Utrecht veel duurder is dan waar we nu zitten, zijn reactie: Kun je je paard niet verkopen dan???Toen heb ik maar heel kort geantwoord mijn paard word niet verkocht omdat ik ga verhuizen...