Schuur_ schreef:Ik draag kleren ook vaker dan 1x hoor. Als ze niet vies zijn en ik heb niet gezweet. Who cares?
Ik ben wel blij dat ik die vieze vaatdoekjes niet heb overgenomen. Moeders laat ze gewoon vol kruimels in de bak liggen stinken.
Hier netjes uitspoelen als ik ze gebruik en over de kraan uithangen. Maar meestal gewoon keukenpapier
Oh, jakkes. Als ik al vaatdoekjes gebruik, dan gaan ze gelijk na gebruik de was in. Ik leg ze niet eens op het aanrecht of over de kraan. De grootste bacterie-bron die je je maar kunt voorstellen. Mijn moeder deed dat vroeger ook (en volgens mij nu nog wel). Normaal gebruik ik van die vochtige schoonmaakdoekjes die je weg kunt gooien. Niet helemaal 'milieu verantwoord', maar ik gebruik best veel van die dingen. Als ik het zo teruglees, dan denk ik dat ik een vorm van smetvrees heb. Alleen bij mensendingen, hoor, want ik eet rustig mijn broodje tussen de paardenmest.
? Een opleiding volgen gaat waarschijnlijk niet omdat ze geen werk heeft en niet wil lenen.