Relaxed schreef:eline_di schreef:Dat een boterham met leverpastei en hagelslag (op dezelfde boterham) lekker is.
Whut?

Maar met vlokken werkt het niet.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Balenciaga schreef:De Tesla model X vind ik een gedrocht en de model 3 vind ik prachtig
Letterlijk iedereen die ik ken heeft dit omgekeerd
Judass schreef:Oja nog een, waar je echt altijd discussies mee opwekt.
Katten horen niet vrij buiten te lopen, en anders moet je ook niet huilen als Minoes platgereden wordt.
Nog los van alle kattenpoep, en opgevroten vogels![]()
Avalanche81 schreef:Jolien87 schreef:Voetbal wordt enorm overgewaardeerd. Om het nog maar niet over de belachelijk hoge salarissen te hebben.
Chihuahua's zijn geen echte honden.
Ik vind de Twilight saga heerlijke films om te kijken.
Pizza Hawaii is mijn lievelings.
Niet iedereen zou kinderen moeten kunnen krijgen. Hetzelfde geldt voor stemrecht.
Let's be friendsafgezien van Twilight
Danielleeee_ schreef:Balenciaga schreef:De Tesla model X vind ik een gedrocht en de model 3 vind ik prachtig
Meen je dat? Als ik dat Model X zie krijg ik spontaan jeuk, echt serieus. Ik vind dat ding zo godsklere lelijk, ik kan er gewoon niet bij dat iemand dat heeft verzonnen.
Kaulitz schreef:Dat mensen ineens zo dramatisch doen over de branden in het Amazonegebied die je normaal nooit hoort over de natuur etc,
Heel erg wat er gebeurd maar ik durf wel te zeggen dat ik te egoïstisch ben om mijn levensstijl om te gooien om milieuvriendelijker te leven, ik hou van vlees, ik hou van op vakantie gaan noem ‘t maar op
Ohja en ik haat advocado’s ( nieuwe hype?)
Judass schreef:Oja nog een, waar je echt altijd discussies mee opwekt.
Katten horen niet vrij buiten te lopen, en anders moet je ook niet huilen als Minoes platgereden wordt.
Nog los van alle kattenpoep, en opgevroten vogels![]()
Danielleeee_ schreef:Balenciaga schreef:De Tesla model X vind ik een gedrocht en de model 3 vind ik prachtig
Meen je dat? Als ik dat Model X zie krijg ik spontaan jeuk, echt serieus. Ik vind dat ding zo godsklere lelijk, ik kan er gewoon niet bij dat iemand dat heeft verzonnen.
StableDoor schreef:Kinderen zijn vies
Paarden alleen houden of te veel binnen moet verboden worden
Je zou een diploma moeten halen voordat je huisdieren mag nemen
Zorgverzekering voor je (huis)dieren moet verplicht worden
Ik ben voor geboortebeperking, want we zijn met zijn allen de wereld aan het vernietigen
Niet iedereen zou zich mogen voortplanten (hoe je dit gaat realiseren is wel lastig)
Mensen die niet van honden houden zijn vaak geen leuke mensen
Oh, en ik houd niet van Nederlandse accenten (ben zelf ook Nederlands), vind het heel onaantrekkelijk