anjali schreef:Ik heb nog niet alles gelezen. Maar je hebt de ijsklontjes in de vriezer zelf gekocht??![]()
Je kan serieus een zak ijsklontjes kopen bij verschillende supermarkten waaronder de AH. Dus zo gek is dit nog niet.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shaggy09 schreef:Ach kom op zeg, we mogen overal altijd over klagen en zeiken op Bokt. Maar als het schoonfamilie betreft is het ineens een ramp?
Shaggy09 schreef:Ach kom op zeg, we mogen overal altijd over klagen en zeiken op Bokt. Maar als het schoonfamilie betreft is het ineens een ramp?
Carol_Beer schreef:Shaggy09 schreef:Ach kom op zeg, we mogen overal altijd over klagen en zeiken op Bokt. Maar als het schoonfamilie betreft is het ineens een ramp?
Sommige mensen worden als troll uitgemaakt als ze eerlijk hun mening over iets geven.
Maargoed, los daarvan; haar huis is haar huis. Niet ieder huishouden is gastvrij in de zin; Mijn huis is jouw huis. Rottig dat zij een egocentrisch stuk vreten is, maar je hebt er maar mee te doen. Dit bedoel ik niet gemeen; maar het is zo. Je kan het niet terugdraaien/veranderen.
Verder nog suczas ermee
Tytonidae schreef:anjali schreef:Ik heb nog niet alles gelezen. Maar je hebt de ijsklontjes in de vriezer zelf gekocht??![]()
Je kan serieus een zak ijsklontjes kopen bij verschillende supermarkten waaronder de AH. Dus zo gek is dit nog niet.
Cowboy55 schreef:Shaggy09 schreef:Ach kom op zeg, we mogen overal altijd over klagen en zeiken op Bokt. Maar als het schoonfamilie betreft is het ineens een ramp?
Het heeft niks met schoonfamilie te maken en dat snap jij ook wel. Hier wordt iemand afgezeken die een verstandelijke beperking heeft omdat ze gedrag vertoont dat daar het gevolg van is.
Shaggy09 schreef:verootjoo schreef:Ik vind 17.00u ook vroeg maar als je dat al je hele leven doet (want je bent opgegroeid in dat gezin) is dat normaal voor je en weet je niet beter. Dus ja.
Maar bij ons was etenstijd altijd in overleg op een tijd dat iedereen er was.
Je groeit op en wordt ouder, niet alles wat je van huis uit hebt meegekregen ga je overnemen toch? Mijn vriend heeft 17:00 nooit een chille tijd gevonden, maar als je 12 bent kun je moeilijk je eigen plan trekken.
En hoe vaak heb ik nu al uitgelegd dat dat helemaal niet de issue is?Mensen vinden het echt moeilijk ofzo, om niet altijd met het volledige gezin te eten. Heerlijk dat ik niet in zo'n sleur zit.
Shaggy09 schreef:Lezen is ook een vak zeg.
Heb toch al aangegeven dat dat eten helemaal geen punt of probleem is? Daar hebben we nog nooit enige discussie of onenigheid over gehad met zijn ouders. Die vinden dat vanaf dag 1 al dikke prima.
En nogmaals, 1 dag in de week gebeurt dat. Het is niet zo dat wij 7 dagen per week apart eten van hun, absoluut niet.
Achterom schreef:Shaggy09 schreef:Lezen is ook een vak zeg.
Heb toch al aangegeven dat dat eten helemaal geen punt of probleem is? Daar hebben we nog nooit enige discussie of onenigheid over gehad met zijn ouders. Die vinden dat vanaf dag 1 al dikke prima.
En nogmaals, 1 dag in de week gebeurt dat. Het is niet zo dat wij 7 dagen per week apart eten van hun, absoluut niet.
Als je het tegen mij hebt: het gaat me niet eens om dat eten, het gaat me om het feit dat jij zo makkelijk (ver)oordeelt. Dat wil ik er mee zeggen, en ja, dit is maar een voorbeeld, maar het topic staat er vol mee.
Als je dat in het dagelijks leven ook doet, ben jij zeker ook een onderdeel van het probleem. Want ook al spreek je het misschien niet uit, mensen voelen dat aan.
GDG schreef:Popstra schreef:Hoezo is mijn post Onrespectvol????
Niet, want dat is geen goed woord. Respectloos past wel.
k_m schreef:Wel jammer ik denk dit word zo een hilarisch topic met gekke schoonmoeder verhalen, gaat het al 6 pagina`s over respect en koken en ijsblokjes![]()
Soms wil je gewoon ff klagen, leek me hilarisch zo een topic. Mensen nemen dingen echt te zwaar op, het gaat over andere mensen die je niet eens kent.
Erg jammer maar ja.. Nathalie18x schreef:Jeetje wat een rel topic is dit geworden.
Bij mijn ex aten ze elke week op elke dag hetzelfde. In het weekend was het standaard bami op zaterdag en zuurkool op zondag. Ik was daar ook snel klaar mee en nam m'n eigen eten mee, dit at ik dan wel op aan tafel.
Ik kan me heel goed voorstellen dat elke dag om 17.00 eten en daar niet flexibel in zijn heel vervelend wordt.
Sommige mensen vinden het respectloos, maar ik snap niet dat mensen zo in hun bubbel blijven hangen en niet open staan voor andere ingevingen.
Shaggy09 schreef:Nathalie18x schreef:Jeetje wat een rel topic is dit geworden.
Bij mijn ex aten ze elke week op elke dag hetzelfde. In het weekend was het standaard bami op zaterdag en zuurkool op zondag. Ik was daar ook snel klaar mee en nam m'n eigen eten mee, dit at ik dan wel op aan tafel.
Ik kan me heel goed voorstellen dat elke dag om 17.00 eten en daar niet flexibel in zijn heel vervelend wordt.
Sommige mensen vinden het respectloos, maar ik snap niet dat mensen zo in hun bubbel blijven hangen en niet open staan voor andere ingevingen.
Oh zo'n weekschema hebben ze bij mijn vriend ook een beetje. Ik vind dat echt 10 x niks persoonlijk![]()
Iedere maandag een broodje vlees, iedere zaterdag pizza of soep, iedere zondag frietjes.
Gezond eten kennen ze ook niet echt, heb nog nooit verse groenten bij hun thuis aangetroffen.
Ook een van de redenen dat ik en mijn vriend niet altijd mee eten met het gezin, soms gewoon echt geen behoefte aan frituurpan.