Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik laat de (af)was niet opstapelen, probeer na het koken direct op te ruimen en heb sinds kort een stofzuiger die ik eens per week door het huis haal (al valt het nu nog heel erg mee met de hoeveelheid stof enzo, de katten zijn er nog niet). Het is overigens wel zo'n draadloze geworden! Tweedehands via Marktplaats, een ouder model en de accu gaat niet zo lang mee maar ik ben in amper 10 minuutjes het huis door (5 als ik niet zo grondig doe) dus het voldoet prima.
)
Dus misschien dat het dan maar vegen wordt. Het ding is nu ook dat ik het eigenlijk veel te druk heb om mijn huis aan kant te houden
wel heb ik gisteren nog tussendoor even de afwas kunnen doen dus daar ben ik wel blij mee Magrathea schreef:Ja ik heb een soort swiffer maar dan met een dweil, snap je? Dus ipv die wegwerpdoekjes is het een soort herbruikbare mophoes die je in de wasmachine doet. Die werkt ook wel goed maar de vloer blijft er altijd nogal nat van (ook al knijp ik hem goed uit). Maar da's voor nu wel een goed alternatief, de katten verstoppen zich nu nog in de slaapkamer, dan ga ik de rest van het huis straks wel even stofzuigen en de slaapkamer even met de dweil.

dit doet mijn vriend meestal. Honden probeer ik 1x per week te borstelen maar eerlijk toegegeven komt dit er vaak gewoon niet van.
om de zoveel maanden. Sommige zelfs maar 1 of 2x per jaar

En als ik dan ook nog eens 2x per week stofzuig vind ik mezelf helemaal een winnaar haha
wel bovenburen maar kan me echt niet indenken dat dat echt een probleem is.