Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sureido schreef:Oh ja elektrische fiets heerlijk, ik fiets er ook soms mee als ik laat naar vriendinnen ga!
Maar sommige oudjes kunnen er totaal niet mee omgaan en fietsen er 30 km per uur mee en schieten alle kanten de straat op zonder rond te kijken. En als ze een keer aangereden worden is het huilen geblazen.
Ik kon mijn (volwassen) zoon maar net in de auto houden.
geen geklooi meer met draadjes of je telefoon tevoorschijn halen als je wilt pauzeren of volgend nummer! 
Ik heb weer een mooi ding gevonden. ZO praktisch!!! Giolli schreef:Pharootz schreef:Een theepot. M'n vriend had er geen en dat irriteerde me wat. Toen we er eentje kregen, was dat pure perfectie.
Oh en magnetronpopcorn. Wat een uitvinding
Dat laatste is levensgevaarlijk. Er zijn er altijd een paar die niet open springen en bijt daar maar eens op als je achteloos je mond vol propt wanneer je een filmpje zit te kijken...
Nabster schreef:[ [url=m/8YAjjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het topic was meer bedoeld voor dingen die je nooit voor mogelijk had gehouden, maar dank voor alle inputIk heb weer een mooi ding gevonden. ZO praktisch!!!
Maanlicht schreef:Giolli schreef:
Dat laatste is levensgevaarlijk. Er zijn er altijd een paar die niet open springen en bijt daar maar eens op als je achteloos je mond vol propt wanneer je een filmpje zit te kijken...
Is het erg als ik die juist het lekkerste vind
Maar dit is ook leuk! Leo schreef:Nabster schreef:[ [url=m/8YAjjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het topic was meer bedoeld voor dingen die je nooit voor mogelijk had gehouden, maar dank voor alle inputIk heb weer een mooi ding gevonden. ZO praktisch!!!
Ook bij deze denk ik alleen maar..; wat is het?![]()
Ik staar er al een poosje naar maar kom er niet uit
Nabster schreef:[ [url=m/8YAjjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geryon schreef:Mijn robotstofzuiger!
super blij mee), Google Maps voor op wegen en Osmand voor in het bos (ik was best wel goed in kaartlezen dus zou wel terug zonder kunnen
) en mijn nieuwste aanwinst: een soepmaker (elke dag verse soep gemaakt sindsdien). fohadie schreef:Nabster schreef:[ [url=m/8YAjjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar kan ik dit kopen? Google helpt niet echt. Ideaal voor tijdens de Nijmeegse 4daagse volgende week.
fohadie schreef:Nabster schreef:[ [url=m/8YAjjD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waar kan ik dit kopen? Google helpt niet echt. Ideaal voor tijdens de Nijmeegse 4daagse volgende week.