Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En we hebben nog kort gesproken.
Myfairytale schreef:Ik heb je al eens ontmoet Karuna, zonder dat je het zelf wist trouwens. Ik wist wel dat jij het moest zijn, mede vanwege topics hier.En we hebben nog kort gesproken.
Het is al wel een tijdje geleden hoor.
En nee, ik ben géén man, geen stalker, heb niet gebeld of wat dan ook.
Maar ik kan bevestigen dat Karuna is zoals ze zichzelf omschrijft in haar laatste post.
Myfairytale schreef:Ik heb je al eens ontmoet Karuna, zonder dat je het zelf wist trouwens. Ik wist wel dat jij het moest zijn, mede vanwege topics hier.En we hebben nog kort gesproken.
Maar ik kan bevestigen dat Karuna is zoals ze zichzelf omschrijft in haar laatste post.
Festival of elders?
graag gedaan, maar aanvulling. Geen idee omdat ik nog niet thuis ben geweest. En foon niet was doorgeschakeld. Ergens vandaag hobbel ik weer naar huis, kan ik zien of telefoon is ontploft, er verf en of eieren op de ramen zitten en mijn tuin nog heel is.
en of er een wanhopige meneer in zijn vrachtwagen op de oprit staat.

karuna schreef:Myfairytale schreef:Ik heb je al eens ontmoet Karuna, zonder dat je het zelf wist trouwens. Ik wist wel dat jij het moest zijn, mede vanwege topics hier.En we hebben nog kort gesproken.
Mmm nou ben ik wel benieuwd.Festival of elders?
![]()
Maar mijn omschrijving van mezelf klopt echt wel. Ben nu niet bepaald een mannenmagneet of zo
Freya6 schreef:Myfairytale schreef:Ik heb je al eens ontmoet Karuna, zonder dat je het zelf wist trouwens. Ik wist wel dat jij het moest zijn, mede vanwege topics hier.En we hebben nog kort gesproken.
spooky