Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
, puur doordat het personeel blijft kijken.
. Komt het vrouwtje kijken, oh nee het past inderdaad niet. Maar dit is de grootste maat. Ik denk dan van ja hallo, adverteer het niet als een 70F als het valt als een 70D. Maar het kwam erop neer dat het mijn schuld was dat ik niet in hun idee van 70F paste.Resistance schreef:Sunnda schreef:Haha in NL valt het mee vindt ik, in het buitenland heb je het erger.
Nederlanders zijn wel schrikbarend goed in gewoon keihard roddelen waar klanten bij zijn.Ik heb weleens verzocht of ze twee seconden wilden stoppen tot ik afgerekend had en de winkel uitging. Dat kan echt niet.
In het kader van irritante vragen, de kassiere bij het tankstation bij shell:
Wilt u misschien 30 cent extra betalen voor de aanplant van een boom zodat u klimaatneutraal tankt?
Ik: Mag ik Shell vragen of ze misschien netjes belasting willen betalen zodat van dat geld de overheid weer kan investeren in het klimaat? Ik betaal al gewoon netjes belasting Danku!!
Wat!! Roddelen kan echt niet. Waar ging het dan over?
)... Maar nee, de Douglas hier vraagt of het lukt en laat je daarna gewoon met rust! 
Sintara schreef:Janouk, ik voel me niet zo verantwoordelijk om de winkels overeind te houden, dat ik alles maar moet slikken wbt personeel. De webwinkels hebben gewoon betere service terwijl een winkel dat zou moeten winnen. Sowieso snap ik niet dat winkels met webshop er niet veel meer voor open staan om idd meer een showroom functie te vervullen.
Er is gewoon behoefte aan.
Divers schreef:Heel vervelend. Of dingen aanbieden waar je niks aan hebt. Ik stond gister iets af te rekenen, en toen zei de winkeldame dat ik nu dus een bon van 10% korting had die alleen vandaag nog geldig wasIk ben toch net klaar met afrekenen, wat moet ik dan nog met die bon.
LadyMadonna schreef:Ik heb ooit een verkoop workshop gevolgd op de beurs.
Het idee was verkoop van handcreme.
Na de behandeling moest ik dan de fles handcreme pakken: “moet je eens proberen, heb ik op de beurs gekocht, is zó fijn!”
Ondertussen masseer je de crème in de handen van de klant...
“ is helemaal op natuurlijke basis met Argan en jojoba olie, en maar 19,95!”
Klant voelt aan handen en zegt: “oh ja, voelt wel fijn ja...”
Ik: “zal ik het voor je in een tasje doen?”
Ooohhhkeeeeee....
Nee, gaan we niet doen
LadyMadonna schreef:Ik heb ooit een verkoop workshop gevolgd op de beurs.
Het idee was verkoop van handcreme.
Na de behandeling moest ik dan de fles handcreme pakken: “moet je eens proberen, heb ik op de beurs gekocht, is zó fijn!”
Ondertussen masseer je de crème in de handen van de klant...
“ is helemaal op natuurlijke basis met Argan en jojoba olie, en maar 19,95!”
Klant voelt aan handen en zegt: “oh ja, voelt wel fijn ja...”
Ik: “zal ik het voor je in een tasje doen?”
Ooohhhkeeeeee....
Nee, gaan we niet doen

Dreamybol schreef:Jup, ik vermijd Douglas. Ik heb ook altijd het gevoel dat ze me niets willen verkopen. En ooit moest ik wel (iemand wilde perse een bon van Douglas) en de dame naast mij rekende voor minder af en kreeg tig monstertjes mee en mijn bon kon nog net ingepakt worden, maar dat was het dan ook wel. Oké, ik kwam net van stal en mijn jas was niet al te schoon, maar verder had ik gewoon een spijkerbroek aan en zag ik er echt niet heel smoezelig of vies uit.
Haarbal schreef:Ik krijg bij het Douglas-personeel altijd het gevoel dat ze denken "jij hoort hier niet!" en ben dus ook heeeeel snel weer weg!
.
.
maar het geld contant in zijn zak.

Sintara schreef:Verschrikkelijk. Gedag zeggen vind ik ok, en dat ze ergens zijn waar je ze kunt vinden als je een vraag hebt. Maar als ze zo bij me blijven voelt het alsof ze me wegjagen.
Bij de honkemoller durf ik niet eens meer in de winkel te passen, want daar heeft een winkeljuf een keer zomaar het gordijn open getrokken bij mij =/ echt niet ok
Zij wilde zogenaamd ook helpen..