dus hier verplicht weer shoppen...
(echt verplicht, want 5 dagen rond de 38 graden red je niet zonder bikini!
)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Welk model staat mooi als je een iets rondere buik hebt? En dan heb ik het specifiek over bikini, niet over badpak. Neverland schreef:Hoe doen jullie het als je maatje M hebt? Ik vind mezelf niet mooi met maatje M in de bikini. Nu had ik al zo'n broekje gekocht die iets hoger zit maar ook dat staat niet mooi. Mijn buik is te aanwezig zeg maar.Welk model staat mooi als je een iets rondere buik hebt? En dan heb ik het specifiek over bikini, niet over badpak.
Neverland schreef:Hoe doen jullie het als je maatje M hebt? Ik vind mezelf niet mooi met maatje M in de bikini. Nu had ik al zo'n broekje gekocht die iets hoger zit maar ook dat staat niet mooi. Mijn buik is te aanwezig zeg maar.Welk model staat mooi als je een iets rondere buik hebt? En dan heb ik het specifiek over bikini, niet over badpak.
elnienjo schreef:Neverland schreef:Hoe doen jullie het als je maatje M hebt? Ik vind mezelf niet mooi met maatje M in de bikini. Nu had ik al zo'n broekje gekocht die iets hoger zit maar ook dat staat niet mooi. Mijn buik is te aanwezig zeg maar.Welk model staat mooi als je een iets rondere buik hebt? En dan heb ik het specifiek over bikini, niet over badpak.
Als ik ooit terug zo'n slank maatje M zou hebben zou ik een super sexy setje aanschaffen.
Nu heb ik een leuke zwembroek waar mijn te dikke buik wel inpast:
https://www.bonprix.nl/product/bikinibr ... 1310944405
Mi_Amore schreef:Wie heeft er een bikini met een hoog broekje a la tot de navel?
Mijn buik heeft vel teveel (vermagerd) en die stop ik graag wat weg, ik vind enkel niet zo veel leuke modelletjes OF ik ben geen google-wonder :’)
maar het is vaak of heel high leg en string of echt een mega groot oppervlak. xPabloBokt schreef:Heeft er iemand hier eventueel ook een tip over een goed sportzwempak als je een grotere cup hebt? Wil weer meer gaan zwemmen als ik weer naar school ga. Ik heb zelf 80F. Kwam waterpolobadpakken tegen en die spraken me wel aan omdat ze die hoge neklijn hebben, maar houden die je boezem ook goed op zijn plek?
Mi_Amore schreef:Wie heeft er een bikini met een hoog broekje a la tot de navel?
Mijn buik heeft vel teveel (vermagerd) en die stop ik graag wat weg, ik vind enkel niet zo veel leuke modelletjes OF ik ben geen google-wonder :’)

sanso schreef:Die is leuk! Heb je een linkje?