Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Bijbeunen in eigen tijd, geen probleem dat is een normaal verschijnsel. Maar je werkgever van klanten beroven is iets heel anders. Wanneer ik mijn huis wil schilderen, bedrijf spreekt datum af en een van de schilders benadert me dat hij het ook wel zwart wil doen dan had ik wel een beunhaas gezocht . Deze vent geeft aan dat nooooit bij anderen te doen dus gaat het hem niet om het werk maar om haar , punt.
Shaggy09 schreef:Heel misschien weet zijn werkgever hier van? Dat zou ook nog kunnen.
Verder zou ik óf hem blokkeren en laten óf het wel bij zijn werkgever melden. Ik vind het dubbel, aan de ene kant vind ik het nogal brutaal en privacy schendend, aan de andere kant is het misschien gewoon een onwetende kerel die wat centjes wilt bijverdienen. Misschien is ie een beetje sociaal onhandig?
Wildgirl schreef:Ben ik nou de enige die denkt: Appje terug sturen dat je wel of geen interesse hebt, hem vriendelijk bedanken en je weer bezig gaan houden met belangrijke dingen in het leven?
Volgens mij heeft 95% van de mensen in dit topic echt een heel vervelend leven aangezien men zich om dit soort zaken druk kan maken.
Froukje schreef:Het is een telefoonnummer niet je pincode.. Mensen doen tegenwoordig wel heel moeilijk wbt hun telefoonnummer.
janna schreef:Ik zou het zeker wel melden. Al is het maar omdat dit bedrijf kennelijk erg slordig om gaat met persoonsgegevens en daardoor ernstig inde problemen kan komen...
Wildgirl schreef:janna schreef:Ik zou het zeker wel melden. Al is het maar omdat dit bedrijf kennelijk erg slordig om gaat met persoonsgegevens en daardoor ernstig inde problemen kan komen...
Zoals?
Manmanman, iedere werknemer van een garage bedrijf ziet op de werkbon het telefoonnummer van de TS staan.
Jullie doen net of het om een poederbrief gaat