Geven jullie eerlijk antwoord?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geven jullie eerlijk antwoord als de verkoper vraagt of je schoenverzorgende producten wilt?

Ik geef eerlijk antwoord
440 (82%)
Ik geef geen eerlijk antwoord (om van de vraag af te komen)
93 (17%)

Totaal aantal stemmen: 533

Maureen95

Re: Geven jullie eerlijk antwoord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 21:59

Wauw die is wel mooi haha _O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 22:09

Overigens vraag ik me af of mannen sneller ja zeggen en dat het bij hun misschien wel werkt. Eigenlijk denk ik dat vooral door het tankstation, daar zie ik ook regelmatig mannen nog wat uit de schappen richting de kassa pakken of er een broodje bij bestellen, of de aanbieding die ze nog bij de kassa proberen te verkopen,dat zie ik de vrouwen daar eigenlijk nooit doen :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 22:23

Zeker een eerlijk antwoord... Hier staat een mand vol met producten :')
Welk paardenmeisje heeft dat niet? :P

En als het bij laarzen werkt, dan ook wel op schoenen hoor :D

En anti-regen heb ik ook altijd in huis.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 22:45

moonsparkle schreef:
Overigens vraag ik me af of mannen sneller ja zeggen en dat het bij hun misschien wel werkt. Eigenlijk denk ik dat vooral door het tankstation, daar zie ik ook regelmatig mannen nog wat uit de schappen richting de kassa pakken of er een broodje bij bestellen, of de aanbieding die ze nog bij de kassa proberen te verkopen,dat zie ik de vrouwen daar eigenlijk nooit doen :')

Haha. Ik merk dat vrouwen vaker schoenverzorgende producten meenemen. Maar er zijn ook een stuk meer vrouwen hier in de winkel :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 15:56

Theoretisch: ik koop 5x per jaar schoenen en 1x per jaar dat product. Dan moet ik al 4x zeggen dat ik het in huis heb.
Zulke producten heb je voor meerdere jaren (ik toch), dus ja, dan hebben veel mensen het al in huis :D

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:06

Ik antwoord altijd eerlijk. Als ik niets heb om de schoenen te verzorgen, dan koop ik het in de winkel. Als ik het al heb, dan geef ik dat ook aan.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 15:16

Ik verzorg mijn schoenen niet. Kies ook altijd wel schoenen uit die niet doodgaan van geen verzorging.
Ik heb wel nog veel spul thuis staan. Zal ondertussen allemaal al wel uitgedroogd of verdampt zijn, maar ik lieg niet als ik zeg dat ik thuis nog heb. :+

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 15:25

Wij hebben thuis ook zat sprays en cremes liggen, dus ook ik bedankt vriendelijk daarvoor haha. Nu ik op mezelf woon zal ik wel weer wat producten kopen, maar ik weet niet of ik dat daar zou doen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 15:29

Ik zeg dat ik thuis al heb liggen omdat ik ook een berg van dat spul heb haha.

Als ik weet dat iets op is vraag ik of de lederspray ook voor zadels gebruikt kan, omdat ik de reacties altijd wel grappig vind :D maar enkel als ik het ook ga kopen en dus nodig heb :)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:06

Ik geef gewoon eerlijk antwoord. We hebben bruin, zwart en doorzichtig vet, sprays en sinds kort vuilafstotend spul, op aanraden en advies vd verkoopster. Ik kende het niet, maar superhandig bij de witte sneakers van de kinderen. Dat had ik bij de aankoop van de witte sneakers van de andere 2 kids ook wel willen horen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 16:34

Granoek schreef:

Als ik weet dat iets op is vraag ik of de lederspray ook voor zadels gebruikt kan, omdat ik de reacties altijd wel grappig vind :D maar enkel als ik het ook ga kopen en dus nodig heb :)

Wel vertellen dat de reacties grappig zijn en geen voorbeelden geven he... >;) -O-

Hoe durf je!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:07

Janine1990 schreef:
Granoek schreef:

Wel vertellen dat de reacties grappig zijn en geen voorbeelden geven he... >;) -O-

Hoe durf je!

:')

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:51

Ik geef ook eerlijk antwoord. De eerste keer was dat ‘Nee’ en heb ik het product ook gekocht. De keren daarop was het ‘Ja’.

Lijkt me dat de meeste klanten niet hun eerste paar schoenen kopen en verzorgingsproducten daarom al eerder in huis hebben gehaald. Dus niet zo gek dat je dat meestal van klanten hoort zou ik denken :P