Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sita12 schreef:Yeahhhh hij is binnen.! Het is wel echt raar em een beetje eng om te fietsen ! En wat gaat het hard met die ondersteuni g
Welke versnelling en ondersteuning fietsen jullie?
[ [url=m/dWaWdd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ezdu9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xZXnDt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RwE7di.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vtpwsY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor nu heb ik er Ali express kussentjes in maar ga toch originele bestellen
Heleen_B schreef:sita12 schreef:Yeahhhh hij is binnen.! Het is wel echt raar em een beetje eng om te fietsen ! En wat gaat het hard met die ondersteuni g
Welke versnelling en ondersteuning fietsen jullie?
[ [url=m/dWaWdd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0ezdu9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xZXnDt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RwE7di.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vtpwsY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor nu heb ik er Ali express kussentjes in maar ga toch originele bestellen
Veel plezier ermee! Vind die kussentjes niet verkeerd staan. De kussens die wij hebben vind ik niet ideaal, weet niet of dat dezelfde zijn die jij wil kopen. Maar die ik erbij had moesten we met klittenband vastplakken. Dat blijft op de plaat van de bakfiets niet goed plakken. Heb ze uiteindelijk met schroefje vastgezet.
Wbt versnelling en ondersteuning. Zonder kinderen fiets ik altijd in de hoogste versnelling en ondersteuning. Verder is het afhankelijk van de ondergrond waar we fietsen. Maar in begin is het echt wennen ja.
Heleen_B schreef:Dat went wel op termijn.
Ja dan gaat die 25 km/u maar dat is op een vlakke weg prima te doen. Maar bij een hobbelige weg doe ik dat niet hoor. Ga eens even zoeken naar die kussens!

mariettek schreef:Dat werkt alleen goed in een hoek van 90 graden. Anders heb je idd risico op omvallen.

sita12 schreef:Heleen_B schreef:Oh nu snap ik wat je met schuin bedoelt haha, daar schakel ik gewoon terug naar de 1 en dan kom ik er wel op. Even iets ruimer aansnijden.
Hmm eerst nog maar eens proberen zonder kids en zonder zwangere buik