Welke leuke dingen stel jij al heel lang uit?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 20:44

Anastasia24 schreef:
Afvallen van ''slechts'' 5 kilo, :o duurt me nu al 6 jaar, :')
op het strand rijden! Ik heb een paard, en een trailer, en wil het al vanaf m'n 6de. |o
Een dagrit maken, alleen heeft Roosje artrose, dus dat gaat niet perfect samen.

Meer kan ik me even niet bedenken.. Leuk topic, :D

Ik nodig je bij deze uit om samen met mij op het strand te komen rijden in ongeving rockanje :D

Zit hiet een mooie parkeerplaats vlak bij het strand, en op zo’n 2 km afstand ook een dan pak je nog een stuk ruiterpad mee .
Strand is hele jaar toegankelijk alleen met veel wind niet aan te rijden ivm kite surfers .

Chiren

Re: Welke leuke dingen stel jij al heel lang uit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 20:52

Een keer op een echt eventing paard rijden en een cross training volgen.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:03

Rebecca schreef:
Monique je maakt mij nieuwsgierig terwijl ik niet nieuwsgierig mag zijn , ken sowieso 2 bedrijven in die regio. 1 wat groter de ander wat kleiner :+

Mmmm, jij bent Fries? Wij konden weleens hetzelfde bedrijf bedoelen. Roza?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:10

MoniqueT schreef:
[naam] schreef:
Monique je maakt mij nieuwsgierig terwijl ik niet nieuwsgierig mag zijn , ken sowieso 2 bedrijven in die regio. 1 wat groter de ander wat kleiner :+

Mmmm, jij bent Fries? Wij konden weleens hetzelfde bedrijf bedoelen. Roza?

Ik zat aan 2 andere te denken , maar nu je het zegt die zitten in R aamsdonk net wat hoger. Maar zeker zeer ervaren mensen , M is de enige die altijd de passagiers ophaalde op het evenement van de foto hierboven (nu is vorig jaar besloten dat de piloten het allemaal moeten , maar voor die beslissing haalde ze ze steevast op toch weer een stukje service ) . Vaste gasten al jaren lang met hun ballonnen

Zeker een goed bedrijf , kleinschalig geloof maar 1 ballon en die is niet heel groot :)

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:30

Klopt allemaal. Ik heb met haar op de middelbare school gezeten en we zijn nu, 35 jaar later, nog steeds vriendinnen. Over zes weken komen ze samen een lang weekend naar ons in Spanje.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:34

Chiren schreef:
Een keer op een echt eventing paard rijden en een cross training volgen.

Dit was ook iets wat ik graag wou na jaren niet meer gereden te hebben volgde ik wat manegelessen afwisselend dressuur en springen en heb daarna gezocht naar een manege waar je een cross kunt rijden. Bij stal Jacobs in Nijkerk bijvoorbeeld organiseren ze dat eens per half jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 21:39

Ik heb eigenlijk 1 groot ding wat ik al een paar jaar wil en nu eindelijk mee bezig ben.

Bedrijfsleider worden op een varkenshouderij.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 23:22

MoniqueT schreef:
Wat een leuk topic!

Ik ben een beetje het tegenovergestelde van velen hier denk ik. Financieel de zaakjes zo op orde, dat we al een aantal jaren in Spanje wonen, met name voor de gezondheid van mijn man. En inmiddels ook een appartementje in Nederland. Maar ik voel me vaak zo nutteloos, met mijn 53 jaar. Ik zou zo graag weer eens echt een uitdaging hebben. Eigen bedrijfje? Maar wat? Ik moet sowieso online kunnen werken, omdat ik een paar maanden hier en dan weer daar leef (hier is nu Spanje), maar ik werk ook graag met mensen. Ervaring ? Lerares basisonderwijs, bankwezen, maar allemaal erg lang geleden. Tien jaar melkveebedrijf gehad, veel bestuurservaring, handig met computers, maar geen uitblinker in al die dingen. Ik weet gewoon niet waar te beginnen, maar die geraniums lijken steeds hoger te worden, zeg maar. En toch blijft mijn man en de zorg voor hem voorop staan, dus ik ben niet vrij om altijd maar te gaan en staan waar ik wil.

En dames, kom op zeg! Ik zie er zoveel die Spaans willen leren, vorm een groep en begin er samen aan. Er zijn zoveel mogelijkheden om bijvoorbeeld ook online lessen te volgen. Als je dat met een aantal mensen doet, kan je samen oefenen en hier een topic aanmaken om elkaar te steunen. Ik doe wel mee hoor, mijn niveau is inmiddels vergevorderd. Maar weer niet ver genoeg om zelf les te geven :-)

Bed en breakfast in Spanje? Zeker als je financiele ruimte hebt.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 08:34

Eh ... slechte gezondheid echtgenoot, leven in twee landen (bewust!).

Een B&B is dag en nacht werken en aan huis gebonden zijn. Dat is echt het laatste wat in ons geval een optie zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:13

Wat een leuk topic. Ik denk dat mijn lijst inmiddels te lang is om hier even op te noemen maar dat is puur omdat ik geen mensen om me heen heb om het samen mee te doen, oké dat klinkt heel zielig maar meer als paardrijden bijvoorbeeld dan moet ik alleen omdat ik geen vriendinnen heb die dat ook leuk vinden. Maar ook gewoon vakantie dagje of weekendje weg weinig mensen die tijd hebben , dat leuk vinden ofzo dus ik doe helaas niet zo veel dingen die ik graag wel wil doen..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 14:07

Dat soort dingen kun je ook alleen doen Annet! Ik dacht eerst net zoals jij, maar zeker bij paardrijden heb je écht geen vriendinnen nodig. Doe het gewoon lekker alleen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:10

Sheran schreef:
Dat soort dingen kun je ook alleen doen Annet! Ik dacht eerst net zoals jij, maar zeker bij paardrijden heb je écht geen vriendinnen nodig. Doe het gewoon lekker alleen!

Nee klopt alleen ik heb geen eigen paard meer en bij vrij veel locaties hier in de buurt kan je huren als je met minstens 2 komt dus dan gaat het al over voor mij..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 14:15

En een manege? Gewoon met een buitenrit mee? Of wil je iets heel speciaals?

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:21

@annet_dottie uit welke omgeving kom je? Ik vind een buitenrit samen maken hartstikke leuk maar ik heb geen mensen om me heen die op vreemde paarden durven!

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:21

Een honingraat eten :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:26

poes schreef:
Alles achterlaten en lang gaan reizen. Voor de rest doe ik eigenlijk wel vaak waar ik zin in heb :)

Dit wil ik ook echt oprecht erg graag..

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:06

Annet_Dottie schreef:
Wat een leuk topic. Ik denk dat mijn lijst inmiddels te lang is om hier even op te noemen maar dat is puur omdat ik geen mensen om me heen heb om het samen mee te doen, oké dat klinkt heel zielig maar meer als paardrijden bijvoorbeeld dan moet ik alleen omdat ik geen vriendinnen heb die dat ook leuk vinden. Maar ook gewoon vakantie dagje of weekendje weg weinig mensen die tijd hebben , dat leuk vinden ofzo dus ik doe helaas niet zo veel dingen die ik graag wel wil doen..

Daar is een club voor :D zie mijn onderschrift en er is vaak wel wat te regelen.

Voor leuke buitenritten en andere paardenactiviteiten weet ik nog wel een adresje in Brabant, als dat past voor je. PB maar voor info als je interesse hebt.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:21

Ik wil eigenlijk heel graag ijslands leren aangezien ik daar deze zomer naartoe ga

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:23

Ik had onwijs graag een fotoshoot willen doen met mijn eerste pony... helaas heb ik net zo lang gewacht tot het niet meer kon. Nu met mijn huidige paard ga ik van de zomer mijn droom waar maken! Als ze een gezond veulentje 1 deze weken op de wereld zet, word het een strandshoot met veulen!! Zo stom dat je dingen die je eigenlijk graag wilt uitstel. :(

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:24

Ik zou heeeeel graag een keer op een volbloed over een renbaan willen galopperen. Dat lijkt me echt zo ontzettend gaaf.
Maar ik zou niet weten hoe ik dat kan regelen, daarbij ben ik nu niet bepaald formaat jockey.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 17:26

Sheran schreef:
En een manege? Gewoon met een buitenrit mee? Of wil je iets heel speciaals?

De maneges zijn inderdaad ook de plekken die zeggen vanaf zoveel personen. Ik kan natuurlijk wel informeren maar wil liever dan een op een met een begeleider ofzo dan met een hele groep vreemden :x

Nathalie18x schreef:
@annet_dottie uit welke omgeving kom je? Ik vind een buitenrit samen maken hartstikke leuk maar ik heb geen mensen om me heen die op vreemde paarden durven!

Ik woon in Groningen maar hier zijn sowieso niet super veel plekken om te paardrijden dus wil er best een stukje voor reizen dat moet ik sowieso :P

ikke schreef:
Daar is een club voor :D zie mijn onderschrift en er is vaak wel wat te regelen.

Voor leuke buitenritten en andere paardenactiviteiten weet ik nog wel een adresje in Brabant, als dat past voor je. PB maar voor info als je interesse hebt.

Ik zal eens kijken! :) Brabant is andere kant van het land voor mij :x

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-19 18:18

Een hele groep vreemden ervaar ik werkelijk nooit als een probleem bij paardrijden. Je hebt immers je pars. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 18:22

Een tattoo zetten.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 12:00

Sheran schreef:
Een hele groep vreemden ervaar ik werkelijk nooit als een probleem bij paardrijden. Je hebt immers je pars. Maar dat is heel persoonlijk natuurlijk

Dat is inderdaad vrij persoonlijk :j

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:12

Even delen hoor. Ik heb echt jarenlang willen beginnen met schilderen. Gewoon niet te moeilijk, beetje leuke plaatjes naschilderen in vrolijke stijl.

Drie weken geleden begonnen en zojuist met eerste kunstwerk verkocht aan een bevriende restauranthouder die het in de zaak wil hangen. Zou ik dan dan toch mijn roeping gevonden hebben??