amber15 schreef:Zou het niet iemand kunnen zijn die jullie allebei stalkt?
Weet niet hoor.. kwam zo in me op
Dat is het wat ik al de hele tijd vermoed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fashionstyle schreef:Ja daarom wil ik vandaag dus ook de wijkagent terug bellen om te kijken wat ik nu kan. Hij vroeg namelijk om mijn logboek en alle info die ik had.
Wie het kan zijn ben ik nu ook niet meer zeker van. Misschien is het alleen mijn ex, misschien samen met zijn nieuwe vriendin, misschien zijn vriendin alleen of inderdaad weer kennissen van haar.
Hij heeft in ieder geval geen moeite gedaan om te proberen met me te praten dus vandaar dat ik nog steeds in zijn of haar hoek zoek/denk.
In mijn ogen is het namelijk logisch om samen te praten als je samen hetzelfde mee maakt om te kijken wie het kan zijn. En niet zomaar aangifte tegen mij proberen te doen.
gretoes schreef:Weet niet of t al gemeld is maar waarom blokkeer je niet alle oproepen die anoniem zijn?
Dat kan gewoon bij je instelling dat prive nummers en anonieme nummers (dus echt de bellers die geen nummer mee zenden)
Dat laat je gewoon een poosje zo en na een maand of wat dan deblokkeer je ze weer en mochten t dan weer gebeuren dan doe je t nog een poosje blokkeren?