Maar ik heb nog nooit iets gewonnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emita schreef:Ik zou geen 30 miljoen willen winnen... Het is echt te veel geld, dan zou ik denk ik niet meer weten wat ik ermee zou moeten.
Een bedrag van ongeveer 2 miljoen zou wel leuk zijn - genoeg om een huis met land te kopen en veel te reizen.Misschien een dagje minder werken in de week (maar nog wel de verplichting hebben om te moeten werken. Zonder werk zou ik me echt een niksnut voelen denk ik). En ik zou heeeeeel graag een vette Harley Davidson motor willen
Pascalle90 schreef:Emita schreef:Ik zou geen 30 miljoen willen winnen... Het is echt te veel geld, dan zou ik denk ik niet meer weten wat ik ermee zou moeten.
Een bedrag van ongeveer 2 miljoen zou wel leuk zijn - genoeg om een huis met land te kopen en veel te reizen.Misschien een dagje minder werken in de week (maar nog wel de verplichting hebben om te moeten werken. Zonder werk zou ik me echt een niksnut voelen denk ik). En ik zou heeeeeel graag een vette Harley Davidson motor willen
Nou dan geef je toch gewoon 28 miljoen als anonieme gift aan een goed doel waar jij je mee verbonden voelt! Die zullen er vast raad mee weten
Emita schreef:Ik zou geen 30 miljoen willen winnen... Het is echt te veel geld, dan zou ik denk ik niet meer weten wat ik ermee zou moeten.
regtur schreef:Ik heb alles wat ik hebben wil, behalve een eiland ergens boven Schotland. Dat lijkt me echt geweldig. En dan gelijk een prive vliegtuig erbij waar de hele familie inpast, zodat we er een paar keer per jaar heen zouden kunnen. Dat was het wel zo'n beetje..
Melissa1996 schreef:Ik zou mij geen zorgen meer maken, lekker genieten, keertje uit eten en een keer goed shoppen voor mijn paardjes. Verder niet gek veel, blijf wonen waar ik woon. Hoe minder gekke dingen hoe meer je behoud.![]()
Edit er gaat trouwens ruim 40% procent af, vanaf een bedrag van €499,99.
Sourire schreef:Melissa1996 schreef:Ik zou mij geen zorgen meer maken, lekker genieten, keertje uit eten en een keer goed shoppen voor mijn paardjes. Verder niet gek veel, blijf wonen waar ik woon. Hoe minder gekke dingen hoe meer je behoud.![]()
Edit er gaat trouwens ruim 40% procent af, vanaf een bedrag van €499,99.
Staatsloterij is belastingvrij.(kansspelbelasting, je krijgt wel met vermogensbelasting te maken natuurlijk..).
sharon488 schreef:Ik vind het best raar dat bijna iedereen direct zegt ik zeg mijn baan / school op. Blijkbaar heb je er dan niet heel veel plezier in ofzo..
Als ik zoveel geld zou winnen zou ik er geen moment over denken om mijn studie te stoppen.
sharon488 schreef:Ik vind het best raar dat bijna iedereen direct zegt ik zeg mijn baan / school op. Blijkbaar heb je er dan niet heel veel plezier in ofzo..
Als ik zoveel geld zou winnen zou ik er geen moment over denken om mijn studie te stoppen.