CalipsoLover schreef:Er is helemaal geen zolder, kwam hier plots voorbij maar dat is dus niet het geval. Weet niet waar dat vandaan komt. Er is dus een eenpersoonsbed op overschot, dus naar de kringloop hoeft niet. Voor de rommel die in mijn broer zijn ex-kamer staat moet ook nog even een oplossing gezocht worden.
Oke, heb daarnet even gezegd tegen mijn broer dat alles wel wat moet gaan opschieten en hij een beetje in gang moet schieten met zijn eigen slaapkamer te installeren. Maar kreeg onverwachts wat een snauwende blik en 5 minuten later zei hij 'Ik wil alles wat op het gemak doen' waardoor mijn moeder ook meteen een bezorgde blik naar mij toe wierp. Ja oliebol, merk dat hoe meer ik op mijn strepen ga staan mijn broer vervelender wordt. Terwijl hij gisteren nog zei dat hij 'het wel begreep als ik het vervelend vond als hij in mijn kamer sliep'
Pfff, is jouw broer gewend dat alles maar voor hem geregeld wordt? Wellicht eerst door jullie moeder en daarna door zijn vriendin? Tuurlijk is de situatie lastig, maar het is zíjn kind en het zijn zíjn problemen. Heel lief dat jullie willen helpen, maar hij moet zelf ook zijn verantwoordelijkheid pakken hoor.

maar mooie les voor jullie alledrie: om dit te laten werken moet eenieder dus heel duidelijk zijn én jij móet jezelf nu op de 1e plek zitten.