Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amies100 schreef:Een afdruiprek van mijn toenmalige vriend voor kerst![]()
Ik had zo mijn best gedaan om leuke cadeaus voor hem te kopen met de kerst en van hem kreeg ik een afdruiprek omdat ik die nog geen had....
Iris965 schreef:Ik ga nog steeds stuk om het verhaal van een vriendin van mij. Toen ze een jaar of 10 was had ze heel lang gezeurd om een pony. Op haar verjaardag reed er een trailer voor hun huis...Zat er een nieuwe fiets inZe was er natuurlijk blij mee maar moest wel even de teleurstelling verwerken.
Roquen schreef:Zo'n 20 jaar geleden toen we op vakantie waren en mijn stiefoma langs kwam... Die had voor alle kleinkinderen kadootjes meegenomen, behalve voor mij... Kan me niet meer herinneren wat mijn 3 broertjes kregen, maar mijn 2 stiefzussen kregen allebei een mooie barbie. Wat was ik verdrietig zeg, want vervolgens mocht ik ook nog eens niet mee spelen, want ik had geen nieuwe barbie gekregen....![]()
Lieszje schreef:Maar ik ben als kind een keer heel erg teleurgesteld geweest
Ik kreeg ergens eind Maart een keer een kratje met wat stro en drie paardeneieren.
Ik weet nog dat ik zei 'Ja maar paarden komen toch niet uit een ei!' en dat ze mij hebben moeten overtuigen dat dit wel zo was..
Ik was dus al aan het fantaseren over drie kleine veulentjes in mijn slaapkamer
Totdat ik één april inderdaad te horen kreeg dat ze inderdaad niet uit een ei kwamen
De eieren waren trouwens kokosnoten, nu kan ik er uiteraard om lachen maar toen was ik wel echt teleurgesteld