Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:54

Haha, ik ben gek op rituals dus heb ook een aantal dozen daarvan, of tasjes. Mijn broertjes gebruikt het absoluut niet, dat wist ik. Dus met zijn verjaardag wat cadeautjes gehaald, en in zo’n rituals tasje gedaan. Zo dicht gevouwen dat je net niet kon zien wat erin zat. Bij binnenkomst eerst iedereen begroeten, feliciteren.. hij had het tasje dus wel gezien. Later toen de jassen ed uit waren, gaf ik hem de tas en feliciteerde hem. ‘Ah, bedankt..’ was eerst de licht aarzelende reactie. Toen hij het open maakte en zag dat het géén rituals was, begon ie opgelucht te lachen, haha.

Dit jaar ga ik dat ook bij mijn andere broertje doen, zijn verjaardag schiet er altijd bij in (5dec) dus dit jaar wil ik extra uitpakken. Dat gaat dan in een grote rituals doos.. ben benieuwd naar zijn reactie, haha

Hey, das best een goeie mama3! Zelf help ik mijn kinderen ook maar het meeste doen ze echt zelf.

RoosDeG

Re: Teleurstellendste cadeau dat je ooit hebt gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 19:58

Ik heb een hekel aan surprises gekregen door mijn moeder...
Die heeft toen ik 13 was (vierde 5 december bij vrienden) voor mij een surprise gemaakt van mijn kamer (incl. Foto’s toen het een bende was, terwijl ik normaal heel netjes en opgeruimd was)..
Het cadeau: schoonmaak pakket.

Daarna ook nooit meer mee gedaan..

Iris965

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:03

Ik ga nog steeds stuk om het verhaal van een vriendin van mij. Toen ze een jaar of 10 was had ze heel lang gezeurd om een pony. Op haar verjaardag reed er een trailer voor hun huis...Zat er een nieuwe fiets in :+ Ze was er natuurlijk blij mee maar moest wel even de teleurstelling verwerken.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:27

Sleutelhanger met een wcpot.. in groep acht. Met surprise voor Sinterklaas
Laatst bijgewerkt door Christiene op 27-11-18 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

fransje23

amies100 schreef:
Een afdruiprek van mijn toenmalige vriend voor kerst {:)-:(

Ik had zo mijn best gedaan om leuke cadeaus voor hem te kopen met de kerst en van hem kreeg ik een afdruiprek omdat ik die nog geen had.... }:0

Een lotgenoot!

Dacht dat ik de enige was die ooit een afdruiprek cadeau heeft gehad :')
Laatst bijgewerkt door fransje23 op 27-11-18 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Hevonen

Toen ik acht was en we in de klas Sinterklaas vierden, moesten we allemaal zelf een cadeautje voor een klasgenoot(je) maken. Dat ging via lootjes trekken. Ik kreeg een rotte aardappel.

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:38

In de brugklas had ik een leuk vriendengroepje (dacht ik). Steeds als er iemand jarig was, kochten we met elkaar een cadeau wat de jarige echt leuk vond.
Nou, toen was ik jarig. Ik was echt benieuwd wat ze voor mij hadden gekocht! Een gummetje en een etui van de action. Niet eens ingepakt, gewoon in het action tasje. Dat was toch echt wel heel naar.. Ik was ook meteen zó klaar met dat hele groepje.
Verder maakt het me eigenlijk niet uit wat ik krijg, het gaat me meer om het gebaar. Met surprises bijvoorbeeld, niet iedereen is even creatief.

grizzlybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:50

Met de surprises in groep 6 kreeg ik een pringles bus die ingepakt was met aluminiumfolie .. Het uiteindelijke cadeau in de pringles bus waren kruidnoten.. :')

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:55

Wij hadden van iemand een plastic ding om uien te snijden gekregen, alla teleshopping.
Persoon zei er nog bij "heb ik net nog even mee kunnen pakken van mijn werk", niet ingepakt of niks.

Van een familielid op ons 25 jarige bruiloft, de dag dat we voor de neven en nichten een hele dag taart, broodjes, drank en een grote BBQ hadden.
Neem dan toch gewoon niks mee, dat zou ik minder erg vinden ;(
Het was ook meer de manier waarop...

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 20:59

Iris965 schreef:
Ik ga nog steeds stuk om het verhaal van een vriendin van mij. Toen ze een jaar of 10 was had ze heel lang gezeurd om een pony. Op haar verjaardag reed er een trailer voor hun huis...Zat er een nieuwe fiets in :+ Ze was er natuurlijk blij mee maar moest wel even de teleurstelling verwerken.

Dat kan je toch niet maken als ouders zijnde... of ben ik nou zo overgevoelig :+

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:07

Ik vind sommige verhalen echt wel erg zeg :oo

Mijn meest teleurstellende cadeau was denk ik een jurkje dat één van mijn tantes me gaf voor Kerst. Ik ben totaal geen meisje meisje en heb bijna een hekel aan shoppen dus met kleding doe je me eigenlijk sowieso al geen plezier. Daarbij had dat jurkje oorspronkelijk in een zak met oude kleding horen te zitten die ze ons had gegeven, een zak die we in een kledingcontainer mochten gooien als we de kleding niet leuk vonden. Alleen was ze dat jurkje er vergeten in doen dus toen gaf ze het maar als kerstkado. Naast dat ik het niet leuk vind om iets te krijgen dat eigenlijk in een zak moest zitten die ik integraal zou hebben weggegooid, dat ding was volgens mij hooguit bedoeld voor een jonge tiener (12-14 jaar ofzo). Ik was toen een jaar of 24. Het jurkje is uiteindelijk alsnog in de kledingcontainer geëindigd.

annemerel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:10

Haha veel teleurstellende kadootjes lees ik!

Toen ik 6 jaar was dronk ik nog steeds graag uit een fles.
Op pakjes avond kreeg ik toen een fles met een gedicht erbij dat ik toch echt moest stoppen met het drinken uit een fles. Pfoe wat was ik boos op sinterklaas en wat heb ik gehuild die avond :(:)

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:14

..schoenpoets met onze eerste kerst samen van mijn vriend..

met het slagen van mijn motorrijbewijs had ik twee maanden eerder "kistjes" van hem gekregen. Hij vond dit dan wel handig. Voor mij werd in een keer teleurstellend duidelijk dat dit absoluut niet de romanticus was die ik mij had voorgesteld.

Buiten dit zijn we al 18 jaar samen inmiddels, vergeten zal ik het nooit meer, gelukkig kan ik nu de humor ervan wel inzien, het was lief en praktisch bedoeld zullen we maar zeggen :j .

xCynthiaVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:23

Pff wat een kado's zeg hahah

Ik heb ooit met suprises was in groep acht denk ik een wiet ketting gekregen zo'n neppe en ik was toen echt heel erg tegen drugs ..

En ooit toen ik logeerde bij vriendinnen, hun kregen toen een iets wat je kon gebruiken bij lezen. Was toen super gaaf en handig en ik kreeg een beugel bekkie sjaal hahah.

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:26

Toen ik een jaar of twaalf was denk ik, hadden we lootjes getrokken voor Sinterklaas. Mijn naam stond verkeerd geschreven op de cadeaus! Bleek dat mijn vader door een collega zijn cadeaus had laten kopen, laten inpakken én gedicht laten schrijven :+ Die viel meteen door de mand...

Oh en mijn ouders zijn mij ook een keer vergeten, overal stond de naam van mijn zus op, die kreeg verdacht veel :')

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:27

Ik kreeg een keer 2 handdoeken en een zakje snoepjes van m’n ex schoonmoeder voor m’n verjaardag :') was 16 en woonde nog thuis dus wat moet ik in g*dsnaam met handdoeken :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:29

Ai, dat vind ik wel heel erg ;( . Ik ben juist druk met lijstjes dat ieder kind evenveel cadeaus krijgt voor vrijwel hetzelfde bedrag..

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:40

Roquen schreef:
Zo'n 20 jaar geleden toen we op vakantie waren en mijn stiefoma langs kwam... Die had voor alle kleinkinderen kadootjes meegenomen, behalve voor mij... Kan me niet meer herinneren wat mijn 3 broertjes kregen, maar mijn 2 stiefzussen kregen allebei een mooie barbie. Wat was ik verdrietig zeg, want vervolgens mocht ik ook nog eens niet mee spelen, want ik had geen nieuwe barbie gekregen.... |( |(

Als dat bewust was gedaan is het wel echt heel erg! Zowiezo belachelijk dat je een kind vergeet. Of alle of niemand

ninji

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:44

Een gebruikte kwast, zo hard en droog dat je er iemand mee kon neersteken, voor mijn verjaardag :')
niet eens ingepakt

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:52

Oh, ik heb er nog een. Toen ik en twee vriendinnen allemaal 25 werden, stond 1 van de vriendinnen erop om daarvoor een 'speciaal' cadeautje te kopen. Ze had stiekem aan mijn vriend verteld wat ze gehaald had en die kan z'n mond niet houden, dus ik kreeg te horen dat ze een Pandora-armband gehaald had. Dat kon ze alleen wel niet naar mij opsturen (woon in Schotland :+ ), want ze was bang dat dat kwijt raakte in de post en dat was wel erg veel geld.
Eerstvolgende keer dat ik in Nederland ben, maanden later, krijg ik dat cadeautje. Helemaal geen pandora-armband, maar zo'n goedkoop armbandje van nog geen 10 euro :+. Keek ik toch wel even heel raar van op, niet eens omdat ik het niet waardeerde of omdat het geen leuk ding was (hoefde voor mij niet duur te zijn en ik vond het idee dat ze weet ik hoeveel aan zo'n armband uit zou geven eigenlijk ook helemaal niet prettig) maar waarom lieg je daar in godesnaam over? :').
Ik herinner me dat ik na afloop tegen m'n vriend "nah, dat had ook wel op de post gekund," gezegd heb :').

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:54

een pop en paarde oorbelletjes van mijn vader toen in 17 werd :')
Wist nou niet of ik moest lachen of huilen

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:55

Er zitten wel echt dingen bij die gewoon zielig of gemeen zijn.

Wij deden thuis voor het eerst een keer surprises. Ik was nog jong en had in die tijd wat vermoeidheidsproblemen waardoor opstaan in de ochtend niet altijd meeviel.
Daar kreeg ik een vrij onaardig gedicht over, en de surprise bleek te bestaan uit een doos met daarin een aantal ingepakte oude roestige wekkers.
Ik probeerde nog sportief er mee om te gaan ookal vond ik het echt niet leuk, maar toen na de laatste uitgepakte oude wekker bleek dat er überhaupt geen cadeau in de surprise zat was ik er wel klaar mee. -O-
Ze dachten blijkbaar dat het om de surprise ging en er geen cadeau in hoefde te zitten...

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 21:56

Nieuwe deurklinken voor de hele benedenverdieping, gekregen van mijn man voor mijn verjaardag >;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:05

Lieszje schreef:
Maar ik ben als kind een keer heel erg teleurgesteld geweest :')
Ik kreeg ergens eind Maart een keer een kratje met wat stro en drie paardeneieren.
Ik weet nog dat ik zei 'Ja maar paarden komen toch niet uit een ei!' en dat ze mij hebben moeten overtuigen dat dit wel zo was..
Ik was dus al aan het fantaseren over drie kleine veulentjes in mijn slaapkamer :')
Totdat ik één april inderdaad te horen kreeg dat ze inderdaad niet uit een ei kwamen :+
De eieren waren trouwens kokosnoten, nu kan ik er uiteraard om lachen maar toen was ik wel echt teleurgesteld :')

Ik vind dit eigenlijk wel briljant bedacht als 1 april grap :))

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 22:05

Mijn zusje kreeg van mijn vader een dvd van Ernst en Bobbie voor haar 13e verjaardag. :')