tengeltje11 schreef:eerlijk vind ik het altijd wat zielig klinken 'ik heb niemand nodig en ben gelukkig alleen'.
ik kan echt niet geloven dat al de mensen die dit hier beweren,'s avonds in hun bed niet met het idee spelen dat het toch leuker zou zijn om in bed je gedachten te delen met een soulmate om daarna gezellig tegen elkaar in slaap te vallen.
en dan haal je ideeen voor je ogen a la 'elk weekend met elkaar op pad gaan,want je moet er wat voor over hebben',dit om jezelf nog maar eens te versterken in het idee dat het beter is alleen.
sorry,vind ik zo'n onzin!
op termijn wordt niemand gelukkiger alleen dan met iemand waar je je goed bij voelt.
en je hoeft niet constant te vergelijken met de relaties die niet helemaal goed zijn,dat doe je enkel om je niet slecht te voelen omdat jij niet die andere naast je zij hebt.
hier getrouwd met een fantastische man. 3 kindjes.
deze avond ben ik alleen thuis,de jongste baby ligt wel boven te slapen,maar man en kindjes zijn weg op stap,samen met zijn vrienden.
heb ik totaal geen zin in,en vindt iedereen prima.
meestal heb ik daar geen zin in en meestal gaat hij dan(soms met en soms zonder kinderen) alleen op stap met zijn vrienden.
zo heb ik ook mijn dingen waar hij niets van vindt,en die ik lekker in mijn eentje doe.
maar toch heb ik iemand waartegen ik altijd mijn verhaal kwijt kan,altijd een oprecht antwoord van krijgt,een steun als het nodig is,een mening als ik twijfel,een……
en ja,ik zou ook prima 'gelukkig' kunnen zijn in mijn eentje,maar toch mis je iets,en net dat ene dingetje wat je mist,zorgt ervoor dat je nooit compleet gelukkig bent...
Bak een taart en vier je geluk