Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zacharyhill schreef:[ [url=m/lM0sKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn boxer, hij kom niet meer staan of lopen we dachten aan een breuk maar alles is oke op de foto. Later bleek een beknelde zenuw te zijn. Hij stuitert weer als voorheen.
[ [url=m/aeVg1V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voet van onze eerste fries ze leeft niet meer misschien zien jullie wel waarom..
Captain schreef:Wat een interessant topic!! Ik werk als da assistente als inval dus ik zie regelmatig wat rontgen voorbij komen maar ik word er meestal niet heel wijs van.MRI's ben ik dan wel weer goed in geworden. Ra ra wat is het en hoeveel zijn het er.
[ [url=m/u4sZyo.jpg]Afbeelding[/url] ]
zacharyhill schreef:[ [url=m/lM0sKF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn boxer, hij kom niet meer staan of lopen we dachten aan een breuk maar alles is oke op de foto. Later bleek een beknelde zenuw te zijn. Hij stuitert weer als voorheen.
[ [url=m/aeVg1V.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voet van onze eerste fries ze leeft niet meer misschien zien jullie wel waarom..
Joolien schreef:CharmingS schreef:Ben heel benieuwd of iemand de fout in deze wervel(kolom) kan vinden.![]()
[ [url=m/r5cNhb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bPesuJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: Check vooral de wervel tussen het bekken
Vergroeiing van de wervels of te dicht op elkaar?
Suzanne F. schreef:gonnyvdz schreef:[ [url=m/JEaWp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zijn 2 dingen te zien bij mn hond, ze is nadien ingeslapen..
Ik zie een tumor klopt dat? Het andere zie ik niet echt. Ja, de staart lijkt op een rare plek te zitten maar ik weet niet of dat zo hoort.
gonnyvdz schreef:[ [url=m/JEaWp1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er zijn 2 dingen te zien bij mn hond, ze is nadien ingeslapen..