Zahlina schreef:Eigenlijk doe ik niets anders.
Mijn partner werkt, ik niet. Hij onderhoudt ons financieel, in ruil daarvoor zorg ik voor het gezin, doe het huis en geef mijn partner sex.
Ik ben al ruim 5 jaar financieel compleet afhankelijk van mijn partner.
Als je die liefde even weg laat hebben wij gewoon een zakelijke afspraak. hij betaalt en ik verzorg.
Oke dit is heel zwart wit en het voelt ook niet dat ik mijzelf verkocht heb maar heel eerlijk, kleed het uit, en ik ben volgens mij niet anders bezig dan de dames die deze heren voor een aantal dagen betaalt vermaken.
Hehe! Eindelijk eens iemand die het net zo ziet als ik.
Ik zeg het alleen veel te grof, wat ik hier maar niet zal herhalen...
Maar of je het nu voor de wasmachine doet of voor geld, verschil zit er in mijn ogen niet in hoor en de mannen maken daar gebruik van, niks mis mee toch?
Wat mij stoort aan dit hele verhaal is dat het als die 1.000 voor 4 dagen klopt echt maar peanuts is voor wat ze er aan "service" voor zullen moeten gaan geven. Ik krijg dus ook een beetje het gevoel dat er ook al is het vrijwillig er toch een soort van dwang bij zit, omdat die vrouwen die dit voor dit geld zullen doen, al zo in de hoek zijn gedrukt financieel dat ze geen andere uitweg meer zien. En dat maakt het voor die vrouwen gevaarlijk, want wie beschermd hun als die kerels dingen flikken die niet door de beugel kunnen? (seksuele handelingen die niet gewenst zijn, pijn, misbruik, noem het allemaal maar op).