060606 schreef:Pinkstergemeente. Ik heb er zelf nare ervaringen mee gehad als kind, ben er gelukkig uit gegaan maar helaas wel als 14 jarige al beland bij jeugdzorg, jaren mijn broertje en ouders niet gezien en de mensen daar binnen die geestelijke familie zouden zijn helemaal nooit meer. Ik was duivels volgens de volgelingen, en toen ik is aan de deur kwam hielden ze die met een kier open ik was niet meer welkom en duivels. 14 jaar. Heeft me getekend voor het leven. Enge antichrist filmen kijken, veel angst zaaien, veel verplichtingen als rokken dragen enz. Veel vinger wijzen die had teveel lipstick op en die rok was 1 cm te hoog, gelukkig had ik heel vroeg door dat ik daar niet bij hoorde maar het is heel moeilijk geweest voor mij om daar van te komen omdat dit betekende dat ik mijn ouders en broertje moest verlaten. Ook met geestelijke ouders, 2 oudere leiders daar die je elke keer moest groeten en waar iedereen alles voor deed. Eng gewoon. Ik was ook dood in hun ogen, ook van mijn ouders. Mijn vader was bijna bereid mij te doden in Gods naam. Gelukkig ben ik nu 27 en zijn mijn ouders er ook al jaren uit nu. Nu zien ze het ook in, ook al geloven hun nog wel in jezus en ik helemaal niet meer. Ze hebben mij vergeving gevraagd.
dit ken ik echt niet van de pinkstergemeenten die ik ken! Bizar gewoon.
Dit klinkt wel bijna als een sekte. Gelukkig zelf niet die ervaringen.
Maar zo zie je maar weer dat er overal doorgeslagen sektes van kunnen komen