Verder werk ik bij de post

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:bigone schreef:Als we dit soort periodes jaarlijks gaan krijgen verkoop ik de hele tent en ga rentenieren ergens aan de kust.
Nou wij willen ons appartement te koop zetten maar kunnen het op dit moment niet. Het is bij ons 30 graden in huis, dus als er mensen komen bezichtigen draaien ze zich snel weer om en gaan er vandoor.
Ik baal er zo van, onze onderburen hebben hun appartement binnen een week verkocht en alles verkoopt hier zo snel op het moment. Alleen wij kunnen helaas nog niks.
daantjuhhh schreef:Het grootste nadeel vind ik het zweten
Ik ben iemand die al zweet bij -10 terwijl ik het steenkoud heb.
Ben er ook mee naar de dermatoloog geweest. Niets helpt, alleen Botox injecties. Maar die worden niet meer vergoed.
Ik kan shirtjes na een maand of 2 weggooien.
Je krijgt de geur er niet meer uit.
En je wordt erg onzeker omdat je constand bang bent dat mensen je ruiken.
Ik douche mij normaal 2 x per dag. Maar nu soms vaker.
Ik doe dagelijks 2 x schone kleding aan.
Heb altijd een washandje, zeep, deo en een schoon shirtje in mijn tas.
Nou nu met dit weer mag ik wel 4 shirtjes meenemen.
Het maakt mij erg onzeker.
sunshine schreef:Ik begrijp echt niet dat er mensen zijn die dit fijn vinden?
Zelf ben ik echt een koukleum, en hou van de zon, maar van dit weer word ik echt stik chagrijnig.
Het is veel te benauwd en veel te warm, op het werk ( ik werk in de zorg ) drijf ik bijna bij de mensen naar buiten, en ik kan amper iets met mijn dieren doen.
bigone schreef:daantjuhhh schreef:Het grootste nadeel vind ik het zweten
Ik ben iemand die al zweet bij -10 terwijl ik het steenkoud heb.
Ben er ook mee naar de dermatoloog geweest. Niets helpt, alleen Botox injecties. Maar die worden niet meer vergoed.
Ik kan shirtjes na een maand of 2 weggooien.
Je krijgt de geur er niet meer uit.
En je wordt erg onzeker omdat je constand bang bent dat mensen je ruiken.
Ik douche mij normaal 2 x per dag. Maar nu soms vaker.
Ik doe dagelijks 2 x schone kleding aan.
Heb altijd een washandje, zeep, deo en een schoon shirtje in mijn tas.
Nou nu met dit weer mag ik wel 4 shirtjes meenemen.
Het maakt mij erg onzeker.
Regelmatig naar de sauna geen optie? Klinkt vreemd maar kan soms helpen.
bigone schreef:Botox is een prima middel in handen van een deskundig arts, veel mensen laten de okselzweetklieren lamleggen. Scheelt toch al wat.
Gydja schreef:Hitte... Niet normaal. Nja, ik woon in Japan en het is hier al 2 week 38 tot 40 graden met een standaard luchtvochtigheid van minstens 75%. Dus als je buiten loopt ben je binnen een minuut nat van het zweet. Ik verlaat mijn huis niet meer zonder een klein handdoekje, mijn waaier en verkoelende doekjes. Geweldige uitvinding in japan! Je wrijft die doekjes over je lichaam en binnen 30 sec voel je je gewoon al koeler worden, het is geweldig!
Maar de hitte is gewoon verschrikkelijk in het algemeen, het liefste zou ik me de hele dag verstoppen in mijn AC cave maar dan heb ik ook geen levende 25 en 26 graden wat ik in Nederland hoor klinkt erg verkoelend.
daantjuhhh schreef:Gydja schreef:Hitte... Niet normaal. Nja, ik woon in Japan en het is hier al 2 week 38 tot 40 graden met een standaard luchtvochtigheid van minstens 75%. Dus als je buiten loopt ben je binnen een minuut nat van het zweet. Ik verlaat mijn huis niet meer zonder een klein handdoekje, mijn waaier en verkoelende doekjes. Geweldige uitvinding in japan! Je wrijft die doekjes over je lichaam en binnen 30 sec voel je je gewoon al koeler worden, het is geweldig!
Maar de hitte is gewoon verschrikkelijk in het algemeen, het liefste zou ik me de hele dag verstoppen in mijn AC cave maar dan heb ik ook geen levende 25 en 26 graden wat ik in Nederland hoor klinkt erg verkoelend.
25 en 26 zeg je?
Was dat maar zo.![]()
[ [url=m/8EXfsu.png]Afbeelding[/url] ]
Gydja schreef:Hitte... Niet normaal. Nja, ik woon in Japan en het is hier al 2 week 38 tot 40 graden met een standaard luchtvochtigheid van minstens 75%. Dus als je buiten loopt ben je binnen een minuut nat van het zweet. Ik verlaat mijn huis niet meer zonder een klein handdoekje, mijn waaier en verkoelende doekjes. Geweldige uitvinding in japan! Je wrijft die doekjes over je lichaam en binnen 30 sec voel je je gewoon al koeler worden, het is geweldig!
Maar de hitte is gewoon verschrikkelijk in het algemeen, het liefste zou ik me de hele dag verstoppen in mijn AC cave maar dan heb ik ook geen leven :' e 25 en 26 graden wat ik in Nederland hoor klinkt erg verkoelend.