Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vind het teveel gedoe om te wisselen of zorgen dat ik gepast heb voor haar. daantjuhhh schreef:Ik denk ook wel dat de regio een beetje verschillend is.
Lonen liggen hier in Drenthe een stuk lager dan in de randstad natuurlijk.
15€ vind ik dan ook best een hoog bedrag. Dat verdien je hier bij de meeste lager geschoolde banen al sowieso niet.
ChantalSmook schreef:Wat ik mij afvraag of dat een schoonmaakster zin heeft om 1 x in de 2 weken te laten komen.. De rommel in huis zou om de dag weg gestofzuigd moeten worden met 4 konijnen. (althans dat was bij ons altijd zo)? Als je inderdaad allebei even een kwartier wat doet elke dag dan lijkt het mij goed bij te houden en dan hou je in het weekend ook meer over. Als de ene kookt en de andere het huis even recht trekt dan ben je er al lijkt mij.
Emmaa_ schreef:Ik doe het gros van het schoonmaakwerk nu nog zelf, maar als ik straks fulltime stage loop (en daarna fulltime werk) gaan wij ook voor een schoonmaakster. Eens in de twee weken voor de 'grote' dingen die ik a. niet leuk vind om te doen en b. echt tijd voor zou maken. Mijn vriend en ik hebben alleen de weekenden echt voor ons samen en dan vind ik het belangrijk dat wel leuke dingen kunnen doen en niet een halve dag moeten inplannen om ons appartement schoon te maken. Dat zou dan echt gaan om dingen als de badkamer goed doen (dus incl eventueel de voegen eens in de zo veel tijd), de keukenkastjes, dweilen, toilet schoonmaken etc. We wonen niet heel groot dus anderhalf of twee uur zou ruim voldoende moeten zijn.
sanso schreef:Ik wil dit ook heel graag maar durf het niet.
Het gaat om dingen als ramen zemen, badkamer doen. Keer kastjes poetsen. Eens in de 2/3 weken zou voldoende zijn.
Ik durf dit niet ivm dat er iemand vreemds in jouw huis komt terwijl je er niet bent. Al die (spook) verhalen over gestolen dingen en geld zorgt ervoor dat ik het niet doe.
Maar wel graag zou willen.. erg lastig.
Het is absoluut geen bende in huis, het is ook schoon maar ik heb een grote hekel aan de badkamer doen.
mocht er een schoonmaakster omgeving Waalwijk in dit topic zitten dan graag PB. Wellicht durf ik het via die weg wel aan. Toch enig zins bekend via Bokt![]()
sanso schreef:Nee dat hebben we hier niet. Zou het wel een stuk makkelijker maken.
Een oproepje of Facebook durf ik ook niet goed omdat je dan zo mega veel reacties krijgt.. als je daaruit moet selecteren is bijna niet te doen.
diesel83 schreef:Ik betaal ook 12.50 per uur maar ze komt altijd 3u en ik leg 40 neervind het teveel gedoe om te wisselen of zorgen dat ik gepast heb voor haar.
sanso schreef:Ik wil dit ook heel graag maar durf het niet.
Het gaat om dingen als ramen zemen, badkamer doen. Keer kastjes poetsen. Eens in de 2/3 weken zou voldoende zijn.
Ik durf dit niet ivm dat er iemand vreemds in jouw huis komt terwijl je er niet bent. Al die (spook) verhalen over gestolen dingen en geld zorgt ervoor dat ik het niet doe.
Maar wel graag zou willen.. erg lastig.
Het is absoluut geen bende in huis, het is ook schoon maar ik heb een grote hekel aan de badkamer doen.
mocht er een schoonmaakster omgeving Waalwijk in dit topic zitten dan graag PB. Wellicht durf ik het via die weg wel aan. Toch enig zins bekend via Bokt![]()
. Onze schoonmaakster heeft via mij ook 3 adressen gekregen. Mn vriendinnen zijn super blij met haar. __danielle__ schreef:diesel83 schreef:Ik betaal ook 12.50 per uur maar ze komt altijd 3u en ik leg 40 neervind het teveel gedoe om te wisselen of zorgen dat ik gepast heb voor haar.
Precies dit doen wij ook. Maakt wel dat als ze dan eens 3 uur en een kwartier bezig is ze daar helemaal niet moeilijk over doet. Ook geen zin om die 2,5 euro steeds te moeten wisselen, heb verder nooit contant geld in huis haha