Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
veneri schreef:Zit naar die comfort broeken te kijken, maar ze lijken me erg strak. Zijn ze niet dun zoals een legging?
Zoek echt iets spijkerstof-achtigs,
Enne... ik lees geen hangend kruis...maare...ook geen cameltoe?
Zie op de website dat de broeken niet retour genomen worden,maar alleen geruild mogen worden.... ff dingetje om over na te denken.
wel iets te lang maar ik ben ook iets te klein voor mijn gewicht. SusanH schreef:Hoe is de lengte? Ik heb lengtemaat 34/36. Veel standaard broeken zijn te kort. Ik heb confectiemaat 38/40.
Daan13 schreef:Ik vind de standaard zwart blauw broek niet helemaal fijn want die pijpen zijn te aansluitend , gelukkig had ik ook 1 met wijde pijpen gekocht en die zit primawel iets te lang maar ik ben ook iets te klein voor mijn gewicht.
.mememe schreef:Oh dit topic had ik eerder moeten vinden.
Nu de Miss Etam failliet is, kan ik eigenlijk nergens meer een broek vinden die past. Ik heb een grotere maat nodig en lengtemaat 36. Een normale broek voor een normale prijs heb ik nog niet kunnen vinden, 100 euro voor 1 broek gaat me echt te ver. Broeken gaan bij mij zo snel stuk
.
Hoe zitten de comfort broeken, lijken het echt broeken of moet je er altijd een tuniek over heen dragen? Weet iemand ook hoe lang de broeken zijn, ik ben 1,80m.
Voor 12,50 durf ik het bijna wel aan om te bestellen, heb nog 1 broek die bijna kapot is en 1 nieuwe die niet lekker zit. Gelukkig werken we thuis, maar heb straks geen broek meer om de kont
Rocamor schreef:Meme, dat is mijn probleem ook: Miss Etam is al tig jaar mijn leverancier wat broeken betreft. Nu heb ik gelukkig nog een aantal broeken die me passen.
Siersma, Ulla Popken ken ik niet, ga er binnenkort eens langs (als in, zodra we weer mogen).