Daarna zijn we door gereden naar Meppel en dat was heel goed voor mijn omkeer skills met al die 1 richting wegen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kijk er nu al tegenop haha.
LadyMadonna schreef:Ik wilde gister bij ons huis weg rijden (achteruit helling trekken), moest m iets corrigeren in zn vooruit omdat ik niet lekker uit kwam en in een vlaag van verstandsverbijstering trap ik vol op het gas i.p.v. op de rem.... stond bijna in m’n woonkamer...
Hij trekt goed op zn 1 haha. Oja en ik heb hem niet eens af laten slaan! Ghostattack schreef:Oh LadyMadonna, schrik van je leven!![]()
Ik heb vandaag mijn tijdelijke leaseauto gekregen, wist van tevoren niet wat het zou zijn maar het is dus een Peugeot 208 blueHDI geworden. Moest hem gelijk naar huis rijden en ik zag de bui al hangen.. Maar het ging helemaal goed. Net nog even naar de dijk gereden en hellingproef geoefend. Gelukkig heb ik 2 maanden geleden kunnen oefenen in een leenauto, dat scheelt enorm. Het is een pittig ding dus rijdt prima, ligt ook fijn op de weg. Optrekken voor een stoplicht op een helling gaat nog niet heel snel, maar bij een gewoon stoplicht rijd ik toch veel mensen eruitHij trekt goed op zn 1 haha. Oja en ik heb hem niet eens af laten slaan!
Moest wel even wennen aan het sportstuurtje, wat een mini ding! Normaal rijd ik een Peugeot 307 stationwagen, vrij grote degelijke auto met een groot stuur.