DatBenIkNou schreef:Marie_Anne schreef:
Ik noem dat vetgedrukte gewoon slim van ons.
Sommige mensen vinden andere dingen in het leven belangrijker. Ik vind het leven veel te kort om al te veel tijd te besteden aan mode en kleding.
Als het lekker zit en ik het leuk vind is het goed. En een groot voordeel van ouder worden vind ik juist dat het me niets interesseert wat jongeren óf ouderen van mijn kleding vinden.
Het is uiteraard wel een goed idee om in de gaten te houden wat gepast is voor bijvoorbeeld werk. Maar verder moet iedereen vooral lekker dragen waar ze zich prettig in voelen. Het is maar kleding.
Het kan ook samen gaan hé? Persoonlijk vind ik het prettig om mijzelf af en toe ook vrouwelijk en verzorgd te voelen. Ook binnen je relatie is dat voor je partner toch ook fijn? Ik ben tenminste erg blij dat mijn man ook goed voor zichzelf zorgt qua lichaam en uiterlijk. Het oog wil tenslotte ook wat...Dus wat is slim? Ik vind het slim om nog een beetje je best te doen voor elkaar en voel mij daar ook zelfverzekerder bij wat mij ook weer een leuker mens en partner maakt.
Dat is toch prima dan voor jou.
Voor mij gaat het niet samen. En mijn stijl van kleding heeft geen invloed op hoe vrouwelijk ik me voel, en al helemaal niet op hoe verzorgd ik me voel. Makkelijk en comfortabel staat niet gelijk aan onverzorgd of onvrouwelijk. Je best doen voor elkaar kan op allerlei vlakken, dat hangt ook weer af van wat je beiden belangrijk vindt in het leven.
.