Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
wyoming schreef:[ [url=m/Ul35Co.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is al een jaar geleden maar wij wonen zelf op nummer 70
Kon dus bij een paar buren langs om te vragen of mijn pakket daar toevallig lag.
Miefje schreef:PostNL, daar ken ik er ook nog wel een van
Een keer waren wij niet thuis, en is de postbode onze tuin zo ingelopen (we hebben een poort aan de straatkant) en heeft het pakketje onder onze tuintafel gelegd. Onbeleefd om iemands tuin zomaar binnen te lopen, ze hadden ook bij de buren kunnen aanbellen.
Miefje schreef:PostNL, daar ken ik er ook nog wel een van
Een keer waren wij niet thuis, en is de postbode onze tuin zo ingelopen (we hebben een poort aan de straatkant) en heeft het pakketje onder onze tuintafel gelegd. Onbeleefd om iemands tuin zomaar binnen te lopen, ze hadden ook bij de buren kunnen aanbellen.
Froukje schreef:Miefje schreef:PostNL, daar ken ik er ook nog wel een van
En ik had van de week een vrouw die juist kwaad was omdat ik niet achter het huis was gelopen.
Wat willen mensen nou?
Froukje schreef:Miefje schreef:PostNL, daar ken ik er ook nog wel een van
En ik had van de week een vrouw die juist kwaad was omdat ik niet achter het huis was gelopen.
Wat willen mensen nou?
_Nero schreef:Zucht..
Als je een pakketje besteld zorg dan gewoon dat je thuis bent. (je kan gewoon een ander bezorg moment kiezen.)
Die mensen kunnen het ook nooit goed doen, niet in de tuin zetten, en dan een boze reactie waarom ze het niet in de tuin hebben gezet, wel in de tuin zetten en dan een boze reactie omdat hun privacy is geschonden. Of eerst bij andere huizen moeten aanbellen om vervolgens uiteindelijk het pakketje alsnog mee terug te moeten nemen, en ga zo maar veder.
Deze mensen hebben nog meer pakketjes te bezorgen.
Van mij mogen ze na 1 bezorg poging en niet thuis op dat moment het pakketje wel standaard naar het post nl punt brengen, geen gedoe met extra bezorg pogingen, bij buren aanbellen of commentaar van azijnpissers..
Je kiest er zelf voor om een pakketje te bestellen dus zorg dan ook dat je thuis bent.