Djilna schreef:Ik snap je punt ook echt wel, daar ligt het niet aan. Maar je uitspraak is echt heel erg pittig en daarnaast, zoals ik al zei, onwaar. Ik negeer het ook meestal, al ligt dit bij een man, blijkbaar, anders.Ailill Mijn vertrouwen in mannen is (helaas) ook niet zo geweldig groot. En nee ik zie echt niet in elke man een potentiële verkrachter, gelukkig niet. Als ik gegroet word, groet ik vriendelijk terug. Fluiten negeer ik over het algemeen.
Maar je passeren, vervolgens omdraaien en je achtervolgen ed is mij een stap te ver. Of dat er iemand op de snelweg je een tijdje achtervolgt, vervolgens naast je komt en blijft rijden en die zichzelf dan zit af te rukkenEen paar van dat soort ervaringen doet niet veel goed voor je algemene beeld van de man. En ik zie dat gedrag zeker niet als compliment naar mijn persoontje, maar het zien van een vrouw als lustobject.
Net als vreemdgaan, doorslaan na verbreken relaties, enz.. Allemaal meegemaakt binnen familie en vriendengroepen.
Dus sorry voor de mannen die het allemaal wel goed doen, het is aan de rest te danken..
Al de punten die je benoemt klinken bekend, echter kan ik voor ieder voorbeeld ook een vrouwelijke variant benoemen/bedenken. Daar hoor je dan vervolgens niets over, best apart.
. Fluiten negeer ik over het algemeen.
Een paar van dat soort ervaringen doet niet veel goed voor je algemene beeld van de man. En ik zie dat gedrag zeker niet als compliment naar mijn persoontje, maar het zien van een vrouw als lustobject.

(Al vind ik dat ook gewoon onnodig, ik schrik me bijna te pletter als er plots iemand toeters.. Like ja hallo, ik heb je gezien, rij nu maar door en geniet van je dag.)