Hoge bijdrages voor vrijgezellenfeest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 13:54

Piemelkleien! *\o/* *\%/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 13:54

Stadswandeling 2.50-5 euro p.p. Dan een etentje in een eetcafe, 25 p.p. incl. 2 drankjes. Dan nog wat extra drankjes en je bent toch klaar? Of zie ik dat fout? Kan dus makkelijk voor minder dan 50 euro.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 13:55

Dammie schreef:
Wat is er mis met gezellig eten en dan een uurtje stappen, of wandelen, als je van rustiger lol houdt?
Ik zou niet gaan, 250 euri voor 1 dag, kom op zeg.

Mijn vriendinnen hebben een workshop paarden versieren georganiseerd, op de pensionstal waar hun paarden en mijn eigen paard ook stonden. Was hilarisch, kostte geen drol.

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 13:58

Joolien schreef:
Dammie schreef:
Wat is er mis met gezellig eten en dan een uurtje stappen, of wandelen, als je van rustiger lol houdt?
Ik zou niet gaan, 250 euri voor 1 dag, kom op zeg.

Ja hallo, je moet wel piemelkleien, workshop paaldansen, sushi eten en je dan helemaal klem zuipen op zo'n dag :')

Ik zie hier twee workshops die samengevoegd kunnen worden, die paal klei je dan zelf tenslotte.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:00

Hoe groot is jullie groep en hebben jullie met elkaar de keuzes gemaakt en van te voren een budget bepaald? Ik vind het ook veel geld en volgens mij kan je echt veel plezier maken met veel minder kosten..

Ik zou mij als bruid zelfs bezwaard voelen....

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:01

Ik zou het ook niet betalen. Zou het er simpel weg niet voorover hebben. Jammer voor de bruid maar dit zou mij echt te ver gaan. Zeker met alle kosten die daar inderdaad nog boven op komen. Men zal verwachten dat je netjes voor de dag komt dus nieuwe kleding en nog een kado of geldbedrag. Dan ben je zo 500 kwijt voor de bruiloft van een ander. Ik zou denken dat het gewoon gezellig moet zijn en je met 50/75 euro per persoon er ook wel wat van kan maken.

Ik zou zelf nooit trouwen maar stel dat, zou ik ook niet willen dat er zo'n bedrag neergeteld moet worden door de mensen die belangrijk voor mij zijn. Zou daar dan als bruid ook echt niet blij van worden.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:03

Mama3 schreef:
Zonnetje81 schreef:
Weten jullie wel wat een sloepje huren kost??? Dat is een dure grap!!! Bowlen en eten en dan nog taxi dan kom je daar wel op uit.

Ben benieuwd hoe je daarbij komt. Wij huren wel vaker een sloep op de vinkeveense plassen, Utrecht en Giethoorn maar zijn altijd onder de 100 euro gebleven voor 2u varen en wanneer je dat deelt door het aantal personen, denk ik eerder dan de organisator van dit feestje ergens een rekenfout heeft gemaakt

Met alle respect maar de Vinkeveense plassen zijn toch niet echt vergelijkbaar met Amsterdam :=

Kennissen verhuren een sloep in Amsterdam voor 1000 euro per dagdeel.

Indestal

Re: Hoge bijdrages voor vrijgezellenfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:04

Een rondvaart door Amsterdam is ook leuk en dat kost toch geen 1000 euro?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:05

Allemachtig wat een geld :') Nee dat zou ik niet doen.

Ik snap ook niet zo goed dat het een dagvullend programma moet zijn..

Ik wil gewoon lekker eten, zuipen, een stripper en feesten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:07

xApple schreef:

Hahaha, nja ik wil dan ipv stripper wel discobowlen en lasergamen, maar verder ben ik het met je eens :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:08

Wow, wat een bedrag.
Volgens mij mist de dagbesteding ook een beetje haar doel. Het idee is toch om wat grappigs, raars, leuks te doen wat je nog lang zal herinneren? Niet om naar een 2-sterren restaurant te gaan en exclusieve 1-lepel gerechten te eten.

Het laatste vrijgezellenfeest waar ik ben geweest was een heel stuk goedkoper en de mooie verhalen van die avond vertel ik nog steeds na. Ik durf hier op bokt niet eens de details neer te zetten. En dat was met een groep extreem rijke jongeren (miljonairs niveau). Niemand die zulke gedragen neertelde.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:10

xApple schreef:

Weet je hoe duur een stripper is :') _O-

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:12

Overigens denk ik dar de bruid zelf zorgt voor een exclusief diner voor haar gastrn, waarom moeten jullie dat dan de dag ervoor ook gaan doen?

Tapas eten rond een grote tafel is dan toch gezelliger en ongedwongener?

Vind dit iets weg hebben van baby feestjes waarbij groots uitgepakt wordt, kleuterfeesten dat ze allemaal naar disneyland moeten of zo....bijdragen voor kinderverjaardagen waarbij minimaal 50 euro geschokt moet worden door familie.

Mooie manier om deze rare cult te doorbreken....gewoon lol en plezier en aandacht voor elkaar door inderdaad iets leuks te doen...ik de k dan aan een fietstocht door een mooi natuurgebied en daarna lekker op een grote plaid picnicken en iedereen een lekker hapje en drankje mee en zo het kleed vol met gezelligs, muziekje mee en lekker kletsen en lol....

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:13

Joolien schreef:
xApple schreef:

Hahaha, nja ik wil dan ipv stripper wel discobowlen en lasergamen, maar verder ben ik het met je eens :P

Jaaaaa lasergamen!! :D Dat kan dan nog wel na het eten. Dat vind ik zo leuk :D

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:13

Yonker schreef:
xApple schreef:

Weet je hoe duur een stripper is :') _O-

Nee? Jij wel? Want dat lijkt me wel echt leuk. En dan wel een knappe.
Niet zo grappig bedoelde lilliputter in een string ofzo.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:15

Haha ja dat is nog best een duur geintje want heb daar ook voor zitten kijken bij een vriendin :')

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:16

jeetje ik vind het echt een hoog bedrag vooral als jullie met zo'n grote club gaan, is het totaal bedrag enorm. Weet je ook een beetje hoe de rest er over denkt qua bedrag?
2 jaar geleden had ik vrijgezellenfeest van mijn schoonzus dat was in eerste instantie ook een enorm bedrag. Er was er 1 op de app die zij tja jongens ik heb het geld gewoonweg net, daardoor durfde een ander ook te reageren en zo is er een alternatief gemaakt en kon iedereen mee.

Wat je zegt er komen nog kosten aan als het cadeau in envelopvorm en wie weet ook wel een nieuw setje kleding.
Moet wel leuk blijven vind ik....

Ik zou het heel erg vinden als ik zou horen hoeveel de rest zou moeten betalen voor mijn vrijgezellenfeest

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:17

Nou dan betalen mijn vriendinnen maar wat meer hoor _O-

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:18

Ja en dan lasergamen en eten en heel veel drank dan zit je dus al snel op de 100/150 euro :+
Gaat echt hard hoor :=

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:19

Joolien schreef:
Dammie schreef:

Ja hallo, je moet wel piemelkleien, workshop paaldansen, sushi eten en je dan helemaal klem zuipen op zo'n dag :')

Ik zie hier twee workshops die samengevoegd kunnen worden, die paal klei je dan zelf tenslotte.

_/-\o_ :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:21

Yonker schreef:
Ja en dan lasergamen en eten en heel veel drank dan zit je dus al snel op de 100/150 euro :+
Gaat echt hard hoor :=

Ja dat is wel een beetje mijn ideale avond. :+ Ach dan gaan we eten bij la cubanita en smokkelen we flesjes sterke drank met cola mee voor bij het lasergamen. Voor alles is een oplossing. :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:22

Hahaahahah ik zie het al voor me _O-
La cubanita vind ik dan weer echt niet te vreten :')

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:28

Yonker schreef:

Nee ik ook niet maar met drank en vriendinnen kan ik de charme wel in zien van zon vreetschuur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:34

xApple schreef:
Yonker schreef:

Nee ik ook niet maar met drank en vriendinnen kan ik de charme wel in zien van zon vreetschuur.

Ik wil op zn minst naar Librijes zusje -O-

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-18 14:44

Kidde schreef:
Mama3 schreef:

Ben benieuwd hoe je daarbij komt. Wij huren wel vaker een sloep op de vinkeveense plassen, Utrecht en Giethoorn maar zijn altijd onder de 100 euro gebleven voor 2u varen en wanneer je dat deelt door het aantal personen, denk ik eerder dan de organisator van dit feestje ergens een rekenfout heeft gemaakt

Met alle respect maar de Vinkeveense plassen zijn toch niet echt vergelijkbaar met Amsterdam :=

Kennissen verhuren een sloep in Amsterdam voor 1000 euro per dagdeel.

In A'dam kun je al arrangementen boeken voor 40 euro pp incl kapitein door de grachten incl drankjes en hapjes
En zonder arrangement al vanaf 15 euro pp incl schipper.. Dus zo heel duur hoeft Adam niet te zijn.. Dat jouw kennissen dat ervoor krijgen betekent niet dat heel Adam zoveel kost.

Maar goed, daar gaat het ook niet over. 220 euro vindt ik absurd en dat is echt niet nodig om een leuk feestje te hebben.