Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dammie schreef:Wat is er mis met gezellig eten en dan een uurtje stappen, of wandelen, als je van rustiger lol houdt?
Ik zou niet gaan, 250 euri voor 1 dag, kom op zeg.
Joolien schreef:Dammie schreef:Wat is er mis met gezellig eten en dan een uurtje stappen, of wandelen, als je van rustiger lol houdt?
Ik zou niet gaan, 250 euri voor 1 dag, kom op zeg.
Ja hallo, je moet wel piemelkleien, workshop paaldansen, sushi eten en je dan helemaal klem zuipen op zo'n dag
Mama3 schreef:Zonnetje81 schreef:Weten jullie wel wat een sloepje huren kost??? Dat is een dure grap!!! Bowlen en eten en dan nog taxi dan kom je daar wel op uit.
Ben benieuwd hoe je daarbij komt. Wij huren wel vaker een sloep op de vinkeveense plassen, Utrecht en Giethoorn maar zijn altijd onder de 100 euro gebleven voor 2u varen en wanneer je dat deelt door het aantal personen, denk ik eerder dan de organisator van dit feestje ergens een rekenfout heeft gemaakt
Joolien schreef:xApple schreef:Allemachtig wat een geldNee dat zou ik niet doen.
Ik snap ook niet zo goed dat het een dagvullend programma moet zijn..
Ik wil gewoon lekker eten, zuipen, een stripper en feesten
Hahaha, nja ik wil dan ipv stripper wel discobowlen en lasergamen, maar verder ben ik het met je eens
Dat kan dan nog wel na het eten. Dat vind ik zo leuk
Yonker schreef:xApple schreef:Allemachtig wat een geldNee dat zou ik niet doen.
Ik snap ook niet zo goed dat het een dagvullend programma moet zijn..
Ik wil gewoon lekker eten, zuipen, een stripper en feesten
Weet je hoe duur een stripper is![]()
Yonker schreef:Ja en dan lasergamen en eten en heel veel drank dan zit je dus al snel op de 100/150 euro![]()
Gaat echt hard hoor
Ach dan gaan we eten bij la cubanita en smokkelen we flesjes sterke drank met cola mee voor bij het lasergamen. Voor alles is een oplossing.
Kidde schreef:Mama3 schreef:
Ben benieuwd hoe je daarbij komt. Wij huren wel vaker een sloep op de vinkeveense plassen, Utrecht en Giethoorn maar zijn altijd onder de 100 euro gebleven voor 2u varen en wanneer je dat deelt door het aantal personen, denk ik eerder dan de organisator van dit feestje ergens een rekenfout heeft gemaakt
Met alle respect maar de Vinkeveense plassen zijn toch niet echt vergelijkbaar met Amsterdam![]()
Kennissen verhuren een sloep in Amsterdam voor 1000 euro per dagdeel.