Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Ik vind juist dat de nadruk op de seksualiteit gelegd wordt door alles te scheiden en er zo moeilijk over te doen.
Sclimpre schreef:Er is toch ook zoiets als groepsdruk. Ouders kunnen hun kinderen wel opvoeden, maar op een kind zit geen afstandsbediening. Je kan hen weerbaar maken, als je geluk hebt heeft je kind een sterk karakter en laat die zich niet te erg beinvloeden. Maar niet idereen heeft dat geluk en vooral tieners aten zich nogal eens beinvloeden door hun vrienden.
Als je als volwassene minderjarigen onder je dak hebt voel je je toch verantwoordelijk voor wat er gebeurt. Gelukkig maar.
RoyceMack schreef:Volgens mij zijn de ideeen die hier geprojecteerd worden (groepssex tijdens slaapfeestje na een leuk feest, etc) simpelweg fantasieen van ouders, die nooit zijn uitgekomen.
Ik had dit soort gedachten echt niet op d ie leeftijd. Ik vond handje vasthouden al heel wat.
Brainless schreef:superpony schreef:Ik vind ook dat condooms voor jeugd nog best kostbaar zijn en de pakjes best klein.
Bij de kruidvat 3 stuks voor 1,39.... 12 stuks voor 3,49
Dat is niet duur vergeleken bij een drankje in een café.
Britta31 schreef:En aan alcohol kunnen ze gewoon komen via via.
lieveli schreef:Dat zegt niemand. Ga ergens anders rellen meid.
RoyceMack schreef:Volgens mij zijn de ideeen die hier geprojecteerd worden (groepssex tijdens slaapfeestje na een leuk feest, etc) simpelweg fantasieen van ouders, die nooit zijn uitgekomen.
Ik had dit soort gedachten echt niet op d ie leeftijd. Ik vond handje vasthouden al heel wat.
Anoniem schreef:lieveli schreef:Dat zegt niemand. Ga ergens anders rellen meid.
Sorry zal het eventjes duidelijk uitleggen. Ik vind het dus inderdaad een taak van de ouders en niet van de gastvrouw. De eigen kinderen buiten beschouwing gelaten is het dus een taak voor de ouders van de jongens. Niet de taak van de gastvrouw. Zoals jij het liet overkomen is het alleen belangrijk voor de dochters van TS.
Probeer mijn zinnen eens op een vrolijke toon te lezen meid. Misschien kom je er dan achter dat ik een wat spottende humor heb. Zo ook met de zin over de orgie. Het is de toon die de muziek maakt. Lees mijn zinnen zoals je ze nu leest en je zult altijd blijven zeggen dat ik aan het rellen ben.
Beschuldig iemand als hij/zij te beschuldigen valt. Zo niet houd je mond. De laatste zin mag je op een boze toon lezen hoor echt waar
Anoniem schreef:lieveli schreef:Dat zegt niemand. Ga ergens anders rellen meid.
Sorry zal het eventjes duidelijk uitleggen. Ik vind het dus inderdaad een taak van de ouders en niet van de gastvrouw. De eigen kinderen buiten beschouwing gelaten is het dus een taak voor de ouders van de jongens. Niet de taak van de gastvrouw. Zoals jij het liet overkomen is het alleen belangrijk voor de dochters van TS.
Probeer mijn zinnen eens op een vrolijke toon te lezen meid. Misschien kom je er dan achter dat ik een wat spottende humor heb. Zo ook met de zin over de orgie. Het is de toon die de muziek maakt. Lees mijn zinnen zoals je ze nu leest en je zult altijd blijven zeggen dat ik aan het rellen ben.
Beschuldig iemand als hij/zij te beschuldigen valt. Zo niet houd je mond. De laatste zin mag je op een boze toon lezen hoor echt waar