Sneaky vriend? Of overdrijf ik?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:50

CharmingS schreef:
Vooral nadat hij wist dat de TS in zijn telefoon heeft gekeken. .
Bekijk het eens van een andere kant: Hoe zou jij er mee omgaan als iemand achter je rug om in jouw telefoon kijkt en je confronteert? Ga je dan ook niet plots meer wissen? Heck ik zou uit nijd hem totaal niet meer gebruiken en een andere kopen en voor de persoon verbergen. En niet omdat ik iets te verbergen heb, maar zuiver omdat die iemand het nodig vond om achter mijn rug om in mijn telefoon te neuzen. Dat mogen ze gewoon doen waar ik bij ben.
En zo kun je het ook spelen he, als iemand zegt dat het allemaal onschuldig is, dat je dan zegt "geef eens dan?" en dan kan die persoon zich tenminste ook nog verweren en uitleg geven of verantwoorden. Dat is wat anders dan stiekem neuzen, annames maken en dan iemand op het matje gaan roepen.

Ik ken iemand die ook allerlei aannames over haar man en een vrouwelijke collega deed. Nou heb ik die eens opgezocht op Facebook. Zo lesbisch als het maar kan. Er is niet altijd meteen sexuele spanning tussen mannen en vrouwen, ook niet eens als ze het daar over hebben...

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:50

DeMolenhoek schreef:
Ja, als hij onderweg een koekje bij Marietje heeft gegeten wil ik dat wel graag weten :) Ik doelde specifiek om berichten :) Dat hij Marie stuurt met een gekke foto van onze hond, of vraagt hoe het met haar gaat, dat hoef ik niet allemaal te weten :)

Nee maar mijn ex had zo'n situatie .. waarbij hij vergat te vertellen hij en Marietje even gezellig wat gegeten hadden.
Dat hield wel in dat ik allergisch op Marietje ging reageren.. Dus is dat dan mijn schuld, of had hij eerlijk moeten zijn? Dan zit je in het kip-ei verhaal.
En dan ben ik echt oprecht niet zeikerig aangelegd..

Dus vandaar dat ik in dit verhaal aangeef dat ik het graag zou willen weten, als iemand iets stuurt of iets apt. Niet perse wát er gestuurd wordt, maar wel dát het gebeurd.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:51

CharmingS schreef:
M_D_H schreef:
CharmingS dit meen je toch hopelijk niet?

Anders zet ik het hier toch niet neer?

Als je dat gaat doen is je relatie echt kapot. Dan heb je totaal geen vertrouwen in je partner.

Vind dat echt het domste wat je kan doen en een nog dommer advies, sorry

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:52

@TS Waar het om gaat is wat jij wilt uit de relatie. Of je vertrouwt hem of niet. En dan stap je gewoon op. Maar je kunt hem niet sturen, niet dwingen, niet veranderen. Je kunt alleen de situatie voor jezelf veranderen. Dus of je kunt er mee leven, of niet.

Cer

Re: Sneaky vriend? Of overdrijf ik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:53

Eens met Lusitana.. :j

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:54

Eerlijk antwoorden op de vraag ofver contact geweest is zou wel prettig zijn inderdaad.

Maar er lijkt hier echt aan twee kanten een vertrouwensprobleem te zitten.
Hij dat hij gesprekken wist, zij dat ze het gevoel heeft te moeten controleren.

Ik hoop dat jullie er samen uit komen.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:57

Lusitana schreef:
CharmingS schreef:
Vooral nadat hij wist dat de TS in zijn telefoon heeft gekeken. .
Bekijk het eens van een andere kant: Hoe zou jij er mee omgaan als iemand achter je rug om in jouw telefoon kijkt en je confronteert? Ga je dan ook niet plots meer wissen? Heck ik zou uit nijd hem totaal niet meer gebruiken en een andere kopen en voor de persoon verbergen. En niet omdat ik iets te verbergen heb, maar zuiver omdat die iemand het nodig vond om achter mijn rug om in mijn telefoon te neuzen. Dat mogen ze gewoon doen waar ik bij ben.
En zo kun je het ook spelen he, als iemand zegt dat het allemaal onschuldig is, dat je dan zegt "geef eens dan?" en dan kan die persoon zich tenminste ook nog verweren en uitleg geven of verantwoorden. Dat is wat anders dan stiekem neuzen, annames maken en dan iemand op het matje gaan roepen.

Ik ken iemand die ook allerlei aannames over haar man en een vrouwelijke collega deed. Nou heb ik die eens opgezocht op Facebook. Zo lesbisch als het maar kan. Er is niet altijd meteen sexuele spanning tussen mannen en vrouwen, ook niet eens als ze het daar over hebben...

Ja dat zou ik ergens ook nog wel kunnen begrijpen, als iemand dat zou doen.. Maar dan nog ik bedoel er zit duidelijk iets dwars bij de TS en hij maakt het er niet beter op door nu sneaky te gaan doen, dan kunnen ze beter een goed gesprek hebben met elkaar als iedere keer maar in onzekerheid te moeten gaan zitten.. En dan nog zou ik er niet voor kiezen om een nieuwe telefoon te kopen en verborgen te houden, dat wekt nog meer achterdocht op.

Citaat:
Als je dat gaat doen is je relatie echt kapot. Dan heb je totaal geen vertrouwen in je partner.

Mag jij vinden, maar als mijn vriend zo sneaky zou gaan doen dan is mijn relatie over.. Maargoed, ik ben dan ook geen persoon die ongevraagd in iemand zijn of haar telefoon gaat neuzen, ik wil openheid en eerlijkheid in mijn relatie en als dat geen optie is dan hoef ik geen relatie met die persoon.

Maargoed, je hoeft niet persoonlijk te worden.. Bedoel het allemaal goed naar de ts, alleen onze meningen verschillen wil niet zeggen dat ik dom ben he ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 11:58

Cer schreef:
DeMolenhoek schreef:
Ja, als hij onderweg een koekje bij Marietje heeft gegeten wil ik dat wel graag weten :) Ik doelde specifiek om berichten :) Dat hij Marie stuurt met een gekke foto van onze hond, of vraagt hoe het met haar gaat, dat hoef ik niet allemaal te weten :)

Nee maar mijn ex had zo'n situatie .. waarbij hij vergat te vertellen hij en Marietje even gezellig wat gegeten hadden.
Dat hield wel in dat ik allergisch op Marietje ging reageren.. Dus is dat dan mijn schuld, of had hij eerlijk moeten zijn? Dan zit je in het kip-ei verhaal.
En dan ben ik echt oprecht niet zeikerig aangelegd..

Dus vandaar dat ik in dit verhaal aangeef dat ik het graag zou willen weten, als iemand iets stuurt of iets apt. Niet perse wát er gestuurd wordt, maar wel dát het gebeurd.

Ik snap jou zeker :j Ik ben in mijn vorige relatie meermaals bedrogen geweest. Het is echt een lange weg geweest om mijn vriend zo te kunnen vertrouwen. Als hij met iemand anders lekker gaat eten wil ik dat ook graag weten. Maar goed, momenteel ben ik vooral jaloers als hij met de collega’s bij de Mac is gestopt :P Uiteindelijk moet iedereen zelf uit maken waar zijn grens ligt en die is bij iedereen anders :)

Ts: Dank je voor de verduidelijking :) Als dit de eerste keer was dat je het deed en hij liegt er direct over en begint berichten te verwijderen snap ik zeker jou gevoel. Een goed gesprek om dit alles uit te klaren kan inderdaad zeker geen kwaad.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:01

Nou ik vind echt niet dat ts overdrijft.. Ik zou het ook echt niet tof vinden als mijn vriend zomaar met andere vrouwen gesprekken begint via internet, dat is toch raar?

Dat zij haar vriend controleert vind ik ook niet gek, hij stond namelijk bekend als een vreemdganger. Ik zou dan ook de behoefte hebben om dat dan zo nu en dan te controleren.

Wat ik wel gek vind is dat je überhaupt een relatie met iemand begin die er om bekend staat om vreemd te gaan, ik zou dat niet kunnen het zou mijn hele leven gaan beheersen.

Ik ben in mijn leven flink bedonderd in een vorige relatie, waardoor ik mijn huidige vriend ook wel eens gecontroleerd heb. Nu na een hele poos weet ik dat ik een hele trouwe vent heb en is de behoefte om te controleren ook weg.

Maar ik snap de gedachtegang van ts maar al te goed.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:03

CharmingS schreef:
Ja dat zou ik ergens ook nog wel kunnen begrijpen, als iemand dat zou doen.. Maar dan nog ik bedoel er zit duidelijk iets dwars bij de TS en hij maakt het er niet beter op door nu sneaky te gaan doen, dan kunnen ze beter een goed gesprek hebben met elkaar als iedere keer maar in onzekerheid te moeten gaan zitten.. En dan nog zou ik er niet voor kiezen om een nieuwe telefoon te kopen en verborgen te houden, dat wekt nog meer achterdocht op.

Ja precies, maar ik zou dat er ook flink inwrijven dat dát precies het gevolg is van achterlijk gaan zitten neuzen achter mijn rug om. Overigens is het voor mij ook meteen einde relatie, achterdocht.

Niet iedereen is in staat om een goed gesprek te voeren zeker niet als ze al in de verdediging zijn gedwongen.... en als je iemand aanvalt, kan dat alleen volgen. zo´n gesprek moet je hebben op een andere dag, op een goed moment en niet vanuit een aanval.

Ik kan best begrijpen dat sommigen confrontaties liever uit de weg gaan, al doe ik het zelf nooit.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:06

DeMolenhoek schreef:
Als hij met iemand anders lekker gaat eten wil ik dat ook graag weten..

Ja hij gaf toen ook als argument : "ja ik heb dat toen niet gezegd omdat je daar waarschijnlijk raar op zou reageren".

Ja dankjevriendelijk... dat is natuurlijk een kul argument.. :')

Ik denk dat TS en vriend er gewoon mee moeten stoppen .. Er is vast wat gezelligers te vinden.. :j

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:22

onzekerheid doet vreemde dingen met mensen. in mijn vorige relatie ging het gewoon even iets minder soepel en ik was voor werk veel op de weg. mijn ex las mijn appjes als ik stond te douchen, hij vond niks en biechtte dat ook wel gelijk eerlijk op, ik schrok maar begreep zijn onzekerheid. goed gesprek en door. anderhalve week later vond ik mijn telefoon een trackingsapp... whut dacht ik? het was voor mij gelijk klaar en voor de duidelijkheid had ik echt niet iets te verbergen.. maar hij was zooo vreselijk onzeker als ik uit zijn bekende wereld ging met nieuwe mensen dat hij gewoon grip wilde houden.. vertrouwen is zo ongelooflijk belangrijk.. probeer een goed gesprek aan te gaan en eerlijk je gevoel op tafel te leggen, daarmee kom je het verst..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:23

Stralina schreef:
Zoals al eerder aangegeven weet ik dat ik niét stiekem in z’n berichten had mogen neuzen. De fout ligt zeker niet enkel bij hem, maar ook voor een deel bij mij. Hij moet zeker niet elk gesprek vertellen of voor alles een goedkeuring vragen, maar als ik eens vraag of hij met een bepaald persoon heeft gepraat, verwacht ik hier wel een eerlijk antwoord op.

Onze relatie is wel degelijk gestart met vertrouwen. Tot ik een paar weken terug een vreemd gevoel kreeg en me niet hebben kunnen inhouden om m’n gevoel te volgen en te kijken of ik ongerust moest zijn of niet. Het was dus niet zo dat ik al 2 jaar stiekem in z’n gsm of dergelijke zit te neuzen. Het was een gevoel en blijkbaar was mijn gevoel juist.

Ik ga een gesprek met hem aangaan waar ik m’n eigen fouten toegeef, maar ik verwacht dan wel van hem dat hij kan aangeven waarom hij dingen verwijderd heeft en erover gelogen heeft.

\
Precies zoals je het nu typt heb ik begin dit jaar gehad. Vriend en ik bijna 6 jaar samen het kan wel zeggen dat we vooral het laatste jaar ons best niet meer deden. Beide dus. We kregen weer contact met een oude vriendin van hem en na een tijdje kreeg ik het vermoeden dat er iets niet helemaal pluis zat. (Terwijl ik zeker hem blind vertrouw.. Hij is diegene geweest is zijn vorige relatie die kei hard bedrogen werd. Vreemdgaan zou hij dus ook nooit doen). Maar het ging continu over haar en het zat me niet lekker.

Hierop idd ook voor de allereerste keer ooit zijn telefoon stiekem gepakt en daar stonden idd gesprekken in dat hij probeerde te peilen bij haar hoe of wat. Zij gaf daarentegen aan niets van hem te willen en gaf aan dat ie met mij moest praten.

Ik heb hem hiermee geconfronteerd en hij voelde zich ontzettend klote en gaf aan dat dit dus vooral kwam omdat wij beide totaal niets meer voor elkaar deden. Woonden in een huis maar leefden langs elkaar heen.

Hierop hebben we écht een goed gesprek gehad en de keus op tafel gelegd... óf we gaan ons best doen en zorgen dat we samen weer een team worden en gelukkig zijn met elkaar... óf we gaan uit elkaar.

Dit heeft voor ons beide er toe gezet om wakker te worden, want sinds die tijd gaat het beter dan ooit.

Die vriendin spreken we nog steeds regelmatig en heb hierna ook totaal geen wantrouw oid gehad richting hem.. Mijn gevoel op dat moment klopte gewoon. Maar hij gaf daarna dus aan toch samen door te willen, dus vertrouw ik hem daarop.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:32

CharmingS schreef:
Citaat:

Mag jij vinden, maar als mijn vriend zo sneaky zou gaan doen dan is mijn relatie over.. Maargoed, ik ben dan ook geen persoon die ongevraagd in iemand zijn of haar telefoon gaat neuzen, ik wil openheid en eerlijkheid in mijn relatie en als dat geen optie is dan hoef ik geen relatie met die persoon.

Maargoed, je hoeft niet persoonlijk te worden.. Bedoel het allemaal goed naar de ts, alleen onze meningen verschillen wil niet zeggen dat ik dom ben he ;)

Jij streeft naar openheid en eerlijkheid in een relatie maar stelt wel aan TS voor om haar vriend te controleren bij het meisje waar mee hij contact heeft gehad??
Hoe open en eerlijk is dit dan nog?
Ik heb daar hele andere termen voor maar die zal ik hier maar niet gaan plaatsen :+

Ik weet niet wat je intenties zijn maar dit voorstel maakt de relatie echt eerder kapot dan beter :o

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:33

@MDH: ja daar ben je dan voorbij he..
Moet je dan, als je voorgelogen wordt, gewoon alles blijven aannemen? Das ook een beetje naief denk..

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:47

Cer schreef:
Femke_Tweety schreef:
Waar zit het éigenlijke probleem hier?

Even als voorbeeld, ik ben single vrouw. Heb - gelukkig- meerdere vrienden/vriendinnen.
En ik app ook met mannelijke vrienden. (zowel getrouwde als single)
Overigens gaat dat gewoon over gedeelde interesses. Soms wat persoonlijker. Maar nooit over fatsoensgrenzen heen, mijns inziens.
Maar zou dat dan ook al niet mogen?

Dat mag imo niet op het moment dat de vrouw van jouw mannelijke vriend niet weet dat hij met jou apt.

Dus voordat je met iemand van het andere geslacht appt, moet je eerst je partner hiervan op de hoogte brengen? Nou sorry hoor, als ik een vriend zou hebben en elke keer voordat ik een mannelijke vriend app dat aan mijn vriend moet melden, zouden we allebei gek worden.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 12:54

Ik vind je argwanendheid terecht TS en zou me afvragen of het liegen, verwijderen i.c.m. jouw drang (achteraf terecht) om zijn berichten uit te lezen wel een gezonde relatie situatie is.

Mijn ex heeft iets soortgelijks gedaan en is uiteindelijk er vandoor gegaan met zo'n meisje. Mannen die ontrouw zijn geweest blijven dat kunstje 9 vd 10 keer herhalen weet ik uit mijn omgeving. Kwetst je in je vertrouwen kan ik je zeggen. Vertrouwen is de basis van iedere relatie.

Een man moet jou het vertrouwen geven alleen voor jou te gaan en voor niemand anders. En er zijn genoeg mannen die in die zin wel 'normaal' zijn.

Als ik in jouw situatie zou zitten zou ik een serieus gesprek aangaan en mogelijk snel de stekker eruit trekken, je verdient beter dan steeds in 'angst' te leven dat je bedondert wordt.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:02

Citaat:
Jij streeft naar openheid en eerlijkheid in een relatie maar stelt wel aan TS voor om haar vriend te controleren bij het meisje waar mee hij contact heeft gehad??
Hoe open en eerlijk is dit dan nog?

Mag toch hopen dat iedereen streeft naar openheid en eerlijkheid in een relatie.. Maar voor mij zou mijn relatie al aan een klif hangen op het moment dat hij dingen voor mij gaat verbergen om wat voor reden dan ook. En nee ze hoeft dat niet sneaky te doen en daar over te liegen, ze zou ook kunnen zeggen tegen haar vriend dat haar vertrouwen zo beschaad is dat ze graag de waarheid boven tafel wil.. En dan lijkt mij het beste om het verhaal van 2 kanten te horen, dus ook zo het verhaal van het meisje waarbij hij het gesprek heeft gewist.

Maar dit hoeft de ts niet te doen als ze dat niet wil, ik zou het alleen wel zo hebben gedaan..
Gelukkig is de ts jong en knap genoeg om nog genoeg leuke kerels te vinden die wel eerlijk en open durven te zijn..

Dus het enige advies wat ik wil geven: RUN!! want op deze manier heeft deze relatie 0% kans om te slagen vanuit mijn oogpunt :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:07

Danielleeee_ schreef:
Dus voordat je met iemand van het andere geslacht appt, moet je eerst je partner hiervan op de hoogte brengen? Nou sorry hoor, als ik een vriend zou hebben en elke keer voordat ik een mannelijke vriend app dat aan mijn vriend moet melden, zouden we allebei gek worden.

Nee dat staat er niet..

Maar als jij een vriend hebt, en jij gaat andere mannen appen waar jouw vriend niks van weet, dan zou ik dat wel gek vinden...
Dus niet "oh ik ga nu Jan appen" - "oh, ik app Jan nu weer" - "oh ja nog ff Jan appen hoor", maar "oh Jan, ja dat is een vriend van me van zusenzo, wij appen af en toe over ditendat"..

Ik mag nl aannemen dat je in een relatie een beetje weet waar je partner mee bezig is.. Is ook een interessedingetje :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:33

Je weet toch wel wie de vrienden van je partner zijn... ik app ook met een mannelijke vriend maar ben daar heel open over, niks aan de hand.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:36

Cer schreef:
@MDH: ja daar ben je dan voorbij he..
Moet je dan, als je voorgelogen wordt, gewoon alles blijven aannemen? Das ook een beetje naief denk..

Dus...
Op basis van het verhaal van ts bepaald jij nu dat de relatie al voorbij is en dat ze steeds voorgelogen wordt...

Wauw wat een conclusies worden hier getrokken zeg...

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:41

Cer schreef:
Danielleeee_ schreef:

Nee dat staat er niet..

Maar als jij een vriend hebt, en jij gaat andere mannen appen waar jouw vriend niks van weet, dan zou ik dat wel gek vinden...
Dus niet "oh ik ga nu Jan appen" - "oh, ik app Jan nu weer" - "oh ja nog ff Jan appen hoor", maar "oh Jan, ja dat is een vriend van me van zusenzo, wij appen af en toe over ditendat"..

Ik mag nl aannemen dat je in een relatie een beetje weet waar je partner mee bezig is.. Is ook een interessedingetje :j

Ja daar heb je gelijk in! Maar toen ik een vriend had, appte ik ook wel eens met jongens uit mijn klas, voornamelijk over school. Met één van de jongens kon ik het heel goed vinden, gewoon als vriend, en aangezien hij nooit echt op de hoogte was wat er gebeurde op school, appte hij mij regelmatig of we iets moesten inleveren/hoe laat een excursie begon/etc. Dat vertelde ik mijn vriend (ex) ook niet hoor, maar als hij zag dat ik een berichtje had van die jongen, vertelde ik wel gewoon wie het was en waarom hij appte. (en dan nog werd hij boos, maar het is nu gelukkig ook uit :Y) )

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 13:57

M_D_H schreef:
Dus...
Op basis van het verhaal van ts bepaald jij nu dat de relatie al voorbij is

Nope.. dat staat er niet..
Maar dat zou me niks verbazen.. de vertrouwensband is toch al weg, waarom moet je dan nog doorgaan?

Citaat:
en dat ze steeds voorgelogen wordt

Nee, ik vraag me af of je alles moet blijven aannemen als je voorgelogen wordt. Niet dat ze 'steeds voorgelogen wordt' maar dat ze nu 'voorgelogen is'. En dat ze dan dus navraag mag doen, lijkt me? Hoe ze dat doet moet ze zelf weten.. Ik zou zelf niet naar die dame in kwestie gaan.. maar ik ben gewoon niet sociaal :')

Citaat:
Wauw wat een conclusies worden hier getrokken zeg...

Nou 'wauw'? Dat valt wel mee toch? Er worden dingen voorgesteld .. en een beetje hardop gedacht.. Dat is toch waar een forum / topic voor is?
Ze vraagt of ze overdrijft.. een aantal vinden van wel, en een aantal vinden van niet. Dat is hoe dat gaat..

Ik geloof niet in relaties, dus ik denk dat het beter is dat ze gisteren nog uit elkaar gaan :j maar dat is ook niet het beste advies natuurlijk :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:04

Poeh, pittig onderwerp. Hier zelf wel wat ervaring, toch een beetje vanaf de andere kant: 6 jaar een relatie gehad, waarbij ik dacht dat we elkaar konden vertrouwen en dit ook deden. Dit bleek niet zo te zijn, althans er bleek achteraf totaal geen vertrouwen te zijn, oprecht zonder enige aanleiding.

Puur door een hele stomme fout van hem ben ik er, een jaar nadat het uit was en hij op vakantie was met zijn nieuwe lief, achter gekomen. Blijkbaar hield hij mij nog steeds in de gaten, meneer was zo slim om te proberen in te loggen op mijn Facebook (ik had net al mijn wachtwoorden aangepast, had ik veel eerder moeten doen). Ik kreeg een melding via de mail dat vanaf een locatie in Japan iemand had geprobeerd in te loggen, drie keer raden waar hij op dat moment verbleef ;)

Wat ik hiermee wil zeggen: Praat met elkaar. Spreek gevoelens/vermoedens uit en ga niet achter iemands rug op zoek naar iets (wat er wel, of wellicht niet is). Achteraf heeft ie toegeven me eigenlijk vanaf het begin in de gaten te hebben gehouden, denk aan Facebook/e-mail (zakelijk en privé)/Skype/LinkedIn/tel (zakelijk en privé)/Icloud enz.

Geloof me, hier krijgt iemand een heel naar gevoel bij, zeker indien het onterecht is. Ik merk dat ik, juist hierdoor, mensen een stuk minder vertrouw.

Leuk detail, uiteindelijk is de relatie gestopt omdat hij vreemd ging, ironisch hé ;)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 14:09

Citaat:
Ik had hem gevraagd of hij met dit meisje wel eens praatte (hij wist niet dat ik dit al wist). Zijn antwoord hierop was neen.

Citaat:
Ik had het voor die avond maar even zo gelaten. Ondertussen had hij het gesprek met dat meisje ook verwijderd. Omdat ik toch nog heel de tijd met het gevoel zat dat hij er nu ook al over aan het liegen was, wou ik dat hij eerlijk ging zijn. De volgende dag nog eens aan hem gevraagd of hij met het meisjes gepraat had. Zijn antwoord was weer neen.

Maar ja, als je dan praat en dingen vraagt en je krijgt niet het juiste antwoord antwoord.. wat doe je dan? Je mag toch verwachten dat iemand de waarheid verteld als er wat gevraagd wordt? Ik zou me daar niet beter van voelen, als ik het antwoord wist en er wordt wat anders gezegd... -O-