CharmingS schreef:Bekijk het eens van een andere kant: Hoe zou jij er mee omgaan als iemand achter je rug om in jouw telefoon kijkt en je confronteert? Ga je dan ook niet plots meer wissen? Heck ik zou uit nijd hem totaal niet meer gebruiken en een andere kopen en voor de persoon verbergen. En niet omdat ik iets te verbergen heb, maar zuiver omdat die iemand het nodig vond om achter mijn rug om in mijn telefoon te neuzen. Dat mogen ze gewoon doen waar ik bij ben.Vooral nadat hij wist dat de TS in zijn telefoon heeft gekeken. .
En zo kun je het ook spelen he, als iemand zegt dat het allemaal onschuldig is, dat je dan zegt "geef eens dan?" en dan kan die persoon zich tenminste ook nog verweren en uitleg geven of verantwoorden. Dat is wat anders dan stiekem neuzen, annames maken en dan iemand op het matje gaan roepen.
Ik ken iemand die ook allerlei aannames over haar man en een vrouwelijke collega deed. Nou heb ik die eens opgezocht op Facebook. Zo lesbisch als het maar kan. Er is niet altijd meteen sexuele spanning tussen mannen en vrouwen, ook niet eens als ze het daar over hebben...

Ik doelde specifiek om berichten
Uiteindelijk moet iedereen zelf uit maken waar zijn grens ligt en die is bij iedereen anders

)