Siggislief schreef:Vandaag is mijn Oma overleden, en zij heeft ook besloten dat de kist dicht gaat..
En heb haar de afgelopen tijd heel veel gezien zonder gebit, en vandaag kreeg ze hem weer in...
Dan begrijp je wel dat het wel heel erg eng eruit ziet.
Maar ze is door mijn nicht en mij er prachtig bij gelegd, en ze is vanmiddag opgehaald.
Gecondoleerd
Wij zijn vorige week zelf nog bij opa geweest, lag er toen mooi bij. Dinsdag was de condoleance en was zijn mond open gezakt. Wij hadden specifiek gevraagd niet zijn mond dicht te plakken maar hoe zijn mond dinsdag was was absoluut niet netjes. Bij navraag door mijn tante bleek er vaseline in zijn mond te zitten waardoor een deel van zijn lippen aan elkaar waren gaan plakken. Mijn tante heeft dit zelf heel voorzichtig los gemaakt en toen lag hij er heel mooi bij.
Donderdag hebben wij zelf de kist gesloten en is hij door zijn 2 zoons, schoonzoon en 3 mannelijke kleinkinderen (mijn neef, neefje en broertje) naar de aula gebracht voor een prachtige crematie. Veel mensen die hebben gesproken, waaronder ik zelf. Wij hebben alles zelf gedaan en de begrafenis ondernemer heeft ons enkel vooraf en na afloop begeleid. Wij kregen complimenten van hoe goed alles bij ons geregeld hadden en hoeveel wij als familie er voor elkaar waren. Hebben flinke complimenten gekregen over hoe wij alles zelf geregeld hadden.
Nu alles voorbij is krijg je dan toch wel een dip.