Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:28

Het is toch gewoon een zakelijke overeenkomst? Er wordt een dienst gekocht, en die dienst is toevallig gezelschap maar had ook schoonmaken, personal shoppen of nagelverzorging kunnen zijn. In die zakelijke overeenkomst kun je alles afspreken, misschien hebben mensen ook wel afspraken over seksuele relaties met hun schoonmaakster? Het is maar wat je samen afspreekt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:38

Misschien moeten een aan aantal even van het idee afstappen dat sex ongewenst is. Er zijn ook dames met een hoog libido en weinig zwaan ambitie.
Als je dan van je hobby goed betaald redelijk veilig werk kan maken zonder van „deur tot deur“ te moeten, dan snap ik best dat mensen zo‘n leven kiezen.

Mij lijkt het niets, maar gelukkig zijn we allemaal anders ;)

Ik vermoed dat er overigens ook een hoop getrouwde mannen bij zijn waarvan de vrouw thuis bij het kroost zit (ook al dan niet met een flinke credit-card).

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:43

anjali schreef:
Hier is iets verkeerd gegaan met mijn post.Ik wou vragen of die ouderwetse ouders van Palmera's vriend het dan wel goedvinden dat hun zoon het bed deelt met een vrouw waar hij niet mee getrouwd is?

Die mensen hebben een hele ernstige homofobie.

n_love_qwert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:46

Palmera schreef:
Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn. :+
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer. :+

Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.

Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".

Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat. :)

Sneu dat hij zijn vriend moet 'verbergen', maar zo zie je maar dat dingen niet altijd zo gegeneraliseerd moeten worden!!! Het is niet altijd een sugar baby, die met 10 kg makeup, en weetikveel wat voor ander stereotype, haar lichaam verkoopt, zo je maar dat dit soort dingen niet zo zwart op wit zijn!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:47

Sizzle schreef:
Misschien moeten een aan aantal even van het idee afstappen dat sex ongewenst is. Er zijn ook dames met een hoog libido en weinig zwaan ambitie.
.

Dat ook nog eens. Als het een beetje een aantrekkelijke kerel is en hij is gewoon netjes. Could be worse :D

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:50

Waarom hangt er hedendaags nog zoveel taboe rond seks? Als die vrouwen dat willen, is dat hun keuze. Net zoals vrouwen die elke week met een andere scharrel thuiskomen, alleen krijgen ze er wat voor.

Het zijn ook echt niet allemaal golddiggers. Er zijn er even goed bij die op zwart zaad zitten. En heel eerlijk, als bij mij de keuze zou moeten gaan tussen op straat komen te staan (en indien van toepassing, je kind niet kunnen voeden) of soms een man vergezellen, al dan niet met een vrijpartij achteraf, zou ik ook niet twijfelen. Gelukkig is dat bij mij niet aan de orde, maar bij anderen wel.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:52

Productiewerk staat me meer tegen :') (voornamelijk concentratie gerelateerd, ik kan niet lang achter elkaar hetzelfde doen, niet omdat ik het te min vind of zo)
Laatst bijgewerkt door Qimm op 26-03-18 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Re: Toch maar eens vragen, wat is dat toch met sugar daddys?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:58

Ook met 10 kg make-up en ‚weet ik veel wat‘ ben je in de eerste plaats nog steeds gewoon een mens met eigen keuzes en een eigen leven.

Leven en laten leven.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:00

Ik zou me er zeer ongemakkelijk bij voelen.
Zo niet mijn ding.
Ik had een hele tijd geleden een date met iemand die blijkbaar veel geld had. Gaf ook buitensporig hoge fooi. Ik ben daar zo op afgeknapt.
Ik ben niet te koop :o

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:03

Gaf hij jou een fooi?

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:04

Iedereen die betaald wordt voor werk is in feite te koop.
Ik vraag me af hoeveel mensen een hoog salaris zouden afwimpelen onder het mom dat ze niet te koop zijn.

Het is gewoon werk. Er zijn genoeg banen die me verschrikkelijk lijken.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:09

Sizzle schreef:
Iedereen die betaald wordt voor werk is in feite te koop.
Ik vraag me af hoeveel mensen een hoog salaris zouden afwimpelen onder het mom dat ze niet te koop zijn.

Het is gewoon werk. Er zijn genoeg banen die me verschrikkelijk lijken.

Dát dus. Ik vind het altijd apart hoe mensen zeggen dat je je 'lijf verkoopt' als je het over prostitutie hebt. Dat doe je in feite ook als je je handen gebruikt als cassiere of overal waar je lijf bij gebruikt. Je hebt het enkel over een ander lichaamsdeel.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:12

Prostitutie ben ik anders echt geen voorstander van... al is het maar omdat er nauwelijks te controleren is wie het voor zichzelf doet en wie er gedwongen wordt. De cijfers daarover verschillen echt te veel... uit sommige onderzoeken komt 50/50 (wat ik al heel erg veel vind, want iedereen die gedwongen wordt is er 1 teveel) maar uit sommige onderzoeken ook wel 90% gedwongen prostitutie...

Je weet het gewoon niet; vrijwillige prostitutie is prima als mensen daar blij van worden. Maar de hoeveelheid die gedwongen wordt is echt niet misselijk en te verwaarlozen :n

Maar met dit gebeuren is er vrij weinig gedwongen denk ik... of misschien wel? Geen idee eigenlijk.

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:14

Qimm schreef:
Gaf hij jou een fooi?

Nee we deden een drankje. We moesten 12 euro afrekenen, hij gaf 50 euro en de rest mochten ze houden :=

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 20:19

Tjsa dat is idd wel erg patserig voor mijn gevoel.

Maar hoezo opeens de afzwaai naar tegen sex en tegen prostitutie. Zolang het vrijwillig gebeurd en met beider toestemming en met gelijkheid al dan niet betaald niks mis mee. Zolang geen van beide partijen er een ander die eventueel thuis zit mee bedriegt of kwetst.

Maar ben nu helemaal verbaasd dat dit fenomeen als een normaal betaalde baan gezien wordt, dan is mijn tegenvraag. Als het een dergelijk volstrekt normaal beroep is zonder schaamte waarom wordt er dan toch soort van stiekum over gedaan, verzwegen, of moet je er discreet over zijn als er geen sprake is van sex of intimiteit. Dan zou je een duur betaalde bejaarden oppas zijn bij wijze van spreken. Die doen ook niet geheimzinnig over hun beroep.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:22

Allerlei vrouwen (en mannen, maar daar gaat het nu niet over) houden op enige manier hun hand op bij een man. Of het nou meisjes met een rijke vriend zijn, getrouwde vrouwen die niet 'hoeven' te werken, gescheiden vrouwen die kunnen thuiszitten met de alimentatie van hun ex of in dit geval meisjes die op sommige momenten aangenaam gezelschap vormen voor een (oudere) man. Zolang beide partners er tevreden mee zijn, who cares?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 20:26

Ok dan zet ik het er nog een leer neer gezien je laatste zin. Nobody cares. Maar het fenomeen verbaasd/verwondert me dat het kennelijk een gewone baan is voor velen. Maar ik andere dingen heb gezien en gelezen en gehoord. Ik veroordeel niemand, keur het niet af verwonder me slechts.

En maak me vervolgens zorgen oomdat de grens met bv loverboys erg dun is, of afhankelijkheid en ongelijkheid. De persoon met geld is degene met macht, doe je iets niet dan krijg je niets, en ik kan me voorstellen dat tijdelijke luxe verslavend kan gaan werken met alle gevolgen van dien -O-

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:30

Ik zie die machtsverhouding niet zoals jij. Ik denk dat een gelijkwaardige 'relatie' net zo goed mogelijk is. Beide partners hebben iets in de aanbieding. Man zoekt aangenaam gezelschap waarmee hij voor de dag kan komen, dame wil daar tegenprestatie voor (cadeautjes, reizen, huur, you name it..). Beide partijen kunnen stoppen als het ze niet bevalt.

Ik zie vrouwen niet zo snel als zwak of achtergesteld, iedereen is vrij in z'n keuzes.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:33

karuna schreef:
Maar ben nu helemaal verbaasd dat dit fenomeen als een normaal betaalde baan gezien wordt, dan is mijn tegenvraag. Als het een dergelijk volstrekt normaal beroep is zonder schaamte waarom wordt er dan toch soort van stiekum over gedaan, verzwegen, of moet je er discreet over zijn als er geen sprake is van sex of intimiteit. Dan zou je een duur betaalde bejaarden oppas zijn bij wijze van spreken. Die doen ook niet geheimzinnig over hun beroep.

Misschien doen mensen er zo discreet over vanwege opmerkingen zoals de jouwe?

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:33

Denk echt niet dat degene met geld alleen de macht heeft.
Moet je eens zien hoe het met een cariere gaat als uitkomt dat de mooie jonge dame die deze man jaren meenam naar zakenreisjes een betaalde date was. Of inderdaad Palmera's voorbeeld, als uitkomt dat die beste man homo was en zijn hele sociale cirkel daar tegen is.

Loverboys manipuleren jonge meiden met een droom, die meisjes denken vaak dat het echte liefde is. Is hier dus geen sprake van. Gewoon een zakelijke transactie waar beide kanten duidelijk over zijn.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 20:37

Fenrir schreef:
karuna schreef:

Misschien doen mensen er zo discreet over vanwege opmerkingen zoals de jouwe?

Waar zeg ik wat verkeerds dan? Zoals gezegd ik veroordeel nergens iemand alleen snap ik het fenomeen dus niet. -O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:41

Palmera schreef:
Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn. :+
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer. :+

Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.

Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".

Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat. :)
HELD _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:44

Maar het is toch niet anders dan wat vroeger 'gezelschapsdame' heette? Alleen was het dan idd meer 'bejaardenoppas' en een vrouw als gezelschap van een vrouw, zodat een oudere dame niet alleen zat.
Agatha Christie staat er vól mee, in de jaren 20 en 30 kennelijk een heel normale baan.

Wat jij kennelijk raar vindt is dat er niet in cash wordt afgerekend maar in cadeaus. Maar wat maakt dát nou uit? De gezelschapsdames uit Agatha Christie kregen ook vaak kost en inwoning plus zakgeld. Dat is dus ook deels goederen ipv in geld.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-18 20:47

Gewoon openbare profielen op de voorpagina van een site. Heb er niet voor hoeven zoeken. Waren de eerste twee getoond, daarna een bijna naakt foto van een harige man met een dubieuze naam.

Als ik dan hier hoor, nivo, gaat niet om lichamelijke dingen, enz, en ik zie dat kan ik dat niet makkelijk met elkaar rijmen.

Een gezelschapsdame vroeger was gewoon open over haar beroep. Dit is voor mijn gevoel toch anders. -O-
Laatst bijgewerkt door karuna op 26-03-18 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:48

Karuna, misschien even je eigen posts terug lezen?
Ik zou als ik sugermeisje zou zijn ook niet met jou het gesprek aan gaan denk ik zomaar.
Dat is zoiets als tegen een traditionele mama zeggen dat je voltijd werkt, dan krijg je ook alle vooroordelen op je dak.