Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Ik heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn.
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer.
Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.
Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".
Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat.
Sizzle schreef:Iedereen die betaald wordt voor werk is in feite te koop.
Ik vraag me af hoeveel mensen een hoog salaris zouden afwimpelen onder het mom dat ze niet te koop zijn.
Het is gewoon werk. Er zijn genoeg banen die me verschrikkelijk lijken.
karuna schreef:Maar ben nu helemaal verbaasd dat dit fenomeen als een normaal betaalde baan gezien wordt, dan is mijn tegenvraag. Als het een dergelijk volstrekt normaal beroep is zonder schaamte waarom wordt er dan toch soort van stiekum over gedaan, verzwegen, of moet je er discreet over zijn als er geen sprake is van sex of intimiteit. Dan zou je een duur betaalde bejaarden oppas zijn bij wijze van spreken. Die doen ook niet geheimzinnig over hun beroep.
Fenrir schreef:karuna schreef:Maar ben nu helemaal verbaasd dat dit fenomeen als een normaal betaalde baan gezien wordt, dan is mijn tegenvraag. Als het een dergelijk volstrekt normaal beroep is zonder schaamte waarom wordt er dan toch soort van stiekum over gedaan, verzwegen, of moet je er discreet over zijn als er geen sprake is van sex of intimiteit. Dan zou je een duur betaalde bejaarden oppas zijn bij wijze van spreken. Die doen ook niet geheimzinnig over hun beroep.
Misschien doen mensen er zo discreet over vanwege opmerkingen zoals de jouwe?
Palmera schreef:HELDIk heb me een paar jaar geleden voorgedaan als de vriendin van een homoseksuele man van toen 57. Gedurende drie weken, bezoek van zijn ouders die nooit hebben geweten dat hij op mannen valt. Blijkbaar was het minder erg een vriendin van ruim 20 jaar jonger te hebben dan homo zijn.
Dus zijn partner in mijn huis en ik bij hun thuis ingetrokken. Compleet met slapen bij hem in bed, want zijn ouders hadden de logeerkamer.
Wat een gentleman! Ik ben nog nooit zo vertroeteld, ruimschoots betaald voor het ongemak en bij iedere winkelsessie met hem en zijn ouders stond hij ook erop alles te betalen.
Ik ben nog steeds zeer goed bevriend met de beide heren, en nog steeds verwennen ze me regelmatig met die dingen die ikzelf niet kan/wil betalen. Gewoon omdat ze dat zelf willen, en zoals mijn 'partner' zegt: "omdat je de enige vrouw ooit in mijn leven bent geweest en ik ergens een beetje van je hou".
Nee, ik heb geen seks gehad met hem (uiteraard) en ik voel me absoluut niet gebruikt, goedkoop of weet ik veel wat.