Familie met dementie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

F_inley

Re: Familie met dementie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 13:01

Ho ho, ze zit op er een speciale afdeling word niet gedrogeerd zeker niet. Er werken kundige mensen die twee weken lang alles geprobeerd hebben maar ze is zo sterk dat ze er met drie vrouwen moeten verzorgen en dan doen ze er nog dik een uur over. Mijn oma is zo bang dat deze lichte dosis voor ontspanning gewoon nodig is ze verwond zich zelf en personeel door haar angst. De zusters kennen haar al 4,5 jaar en hebben echt een goede band en ze vertrouwd hun altijd met alles. Deze beslissing is in overleg met een arts en al de verpleging en ons. Helaas kan het niet altijd zonder we hebben werkelijk alles geprobeerd. Ik kan me geen beter en kundiger personeel wensen dan daar ze doen alles met engelengeduld en liefde. Al zijn ze drie uur bezig met iemand

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:05

Ok :) Dan is er gelukkig eerst veel geprobeerd voor het toch nodig bleek om pillen toe te dienen :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 13:09

Zeker want wij zijn totaal niet van het volstoppen en hun daar gelukkig ook niet

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 13:15

Ik werk op een PG-afdeling met verschillende zorgzwaarte bij de bewoners. Soms moet ik behoorlijk slikken. Angstige, bange, agressieve, niets meer begrijpende bewoners. Soms heel moeilijk in te schatten wat er in ze omgaat.
Maar soms zijn er ook hele mooie momenten met hen, die voor de bewoner op zo´n moment ook fijn is.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 13:31

Caitlin_K schreef:
Ik werk op een PG-afdeling met verschillende zorgzwaarte bij de bewoners. Soms moet ik behoorlijk slikken. Angstige, bange, agressieve, niets meer begrijpende bewoners. Soms heel moeilijk in te schatten wat er in ze omgaat.
Maar soms zijn er ook hele mooie momenten met hen, die voor de bewoner op zo´n moment ook fijn is.

Respect hoor heb ik ook voor alle meiden/vrouwen bij mijn oma!