Chiave schreef:Vervolgens reageert iemand ook met de melding dat er al twee slachtoffers gevallen zijn, er een bus met schoolkinderen tegen een boom geklapt is en er daken van huizen gewaaid zijn. Maar dat gaat er niet in. Deze mevrouw was ook boos dat op tweede kerstdag de kliko bij de appie geleegd werd.
We kennen d'r he, compleet op hol geslagen.(om in paardentermen te blijven) Maar baal er wel van dat ze met die grote mond het dorp voor joker zet.

Hier word je ook niet vrolijk van zeg. Is er al een noodoplossing voor als het gaat regenen?
. Ik heb geen schade dus. Maar het was wel een apart gezicht toen ik vanmorgen wakker werd, uit mijn raam keek, en mijn papierkliko fanatiek door de tuin zag vliegen
. Hij is eergsiteren geleegd maar stond wel onder een afdakje in een hoek dus snap niet hoe de wind dat voor elkaar heeft gekregen.

. Vier boompjes overdwars op de toegangsweg en bij de buurman zijn er vier enorme eiken omgewaaid. Gelukkig niks op het huis of op de schuur. Maar man, wat een werk om het te repareren. Ik ben van half 1 tot half 8 in touw geweest om de hoogst noodzakelijke dingen te repareren met twee man. Morgen maar weer verder