Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
raket schreef:Nee. Het komt omdat er echt steeds meer mensen die niet uit Breda komen ook komen. Vorig jaar stond ik als enige echte kielegatter in een café op een bepaald moment. Nou vooruit behalve het personeel dan.
Het wordt gewoon te druk. De eerste jaren waren echt heel veel leuker. Maar goed, het blijft leuk genoeg om te gaan. Zaterdagavond zijn er al besloten feesten georganiseerd omdat dan veel bovensloters die heel vervelend zijn komen.
De dagen daarna zijn ze er ook, maar die nemen er vrij voor en zijn een stuk gezelliger.

Smee__ schreef:raket schreef:Nee. Het komt omdat er echt steeds meer mensen die niet uit Breda komen ook komen. Vorig jaar stond ik als enige echte kielegatter in een café op een bepaald moment. Nou vooruit behalve het personeel dan.
Het wordt gewoon te druk. De eerste jaren waren echt heel veel leuker. Maar goed, het blijft leuk genoeg om te gaan. Zaterdagavond zijn er al besloten feesten georganiseerd omdat dan veel bovensloters die heel vervelend zijn komen.
De dagen daarna zijn ze er ook, maar die nemen er vrij voor en zijn een stuk gezelliger.
Dacht even vragen of er nog tips waren ofzo als je als niet Brabander carnaval wil vieren in Breda maar durf t nou bijna niet meer..
Ik ben al dik 4 jaar student in Leeuwarden en ga meerdere keren per week op stap dus iemand die tegen me aanbotst of een biertje dat om gaat ben ik wel gewend
Ik ga vrijdag middag die kant op, logeer bij m'n broertje die er studeert. Waarschijnlijk maandag weer naar huis!
Smee__ schreef:raket schreef:Nee. Het komt omdat er echt steeds meer mensen die niet uit Breda komen ook komen. Vorig jaar stond ik als enige echte kielegatter in een café op een bepaald moment. Nou vooruit behalve het personeel dan.
Dacht even vragen of er nog tips waren ofzo als je als niet Brabander carnaval wil vieren in Breda maar durf t nou bijna niet meer..
Dat is mijn persoonlijke ervaring.
ik geloof best dat bovensloters Maastricht enzo te ver vinden dus het in Brabant zoeken maar tegenover de dorpjes hier wint Limburg het ook niet
Nabster schreef:Neverland schreef:Kom naar Limburg! Is de sfeer vele malen gezelliger dan Brabant.Dat is mijn persoonlijke ervaring.
Is een heel ander soort carnaval ook. Misschien wel een tikje meer toegankelijk, al versta je geen fluit van de liedjes en de dronken mensen die tegen je leuteren.
Carnaval is een feest voor iedereen, waar een wil is is een weg! KimD schreef:Nabster schreef:
Is een heel ander soort carnaval ook. Misschien wel een tikje meer toegankelijk, al versta je geen fluit van de liedjes en de dronken mensen die tegen je leuteren.
Wil je nou zomaar beweren dat wij niet te verstaan zijn?