Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Nog geen idee? Ik ben echt niet van dat soort geintjes. Ik wil weten wat ik ga doen en anders is het gewoon een nee, dan kan ik de kostbare uren beter besteden. Je ziet mij ook niet op vrijgezellenfeesten en dat soort dingen. Ben er geen type voor. Als ze mij zeggen je moet die en die dag vrijhouden voor een verrassing, dan zeg ik nee tenzij ik weet waar het om gaat. Dus als ik een vriend zou hebben zou het niet doorgaan vandaag. Dan zag ik hem misschien wel de hele dag niet. Voor mij is deze kerstdag een dag als alle anderen, maar omdat ik vrij ben kan ik mooi een dag extra paardrijden.
Maar ik wens je veel plezier vandaag. Doe maar een live verslag.
zanakuzies schreef:Wat we vandaag gaan doen dat weet ikvandaag gaan we thuis gourmetten we hebben gisteren ook de spullen gehaald!..
Morgen gaan we uit eten dat is het enige wat ik weet maar waar en hoe laat is een geheim?? *spannend*
En ja klopt bijna haha hij is een kruising chihuahua X chihuahua silkyterrier mix
waxmeltsenzo schreef:zanakuzies schreef:Wat we vandaag gaan doen dat weet ikvandaag gaan we thuis gourmetten we hebben gisteren ook de spullen gehaald!..
Morgen gaan we uit eten dat is het enige wat ik weet maar waar en hoe laat is een geheim?? *spannend*
En ja klopt bijna haha hij is een kruising chihuahua X chihuahua silkyterrier mix
Maar je weet dus niet wat de verrassing is voor eerste kerstdag.
Of is de verrassing nu ineene verschoven naar de tweede dag?