Mars schreef:Ben inmiddels ruim 3 jaar getrouwd maar mijn man heeft me nooit officieel verkering gevraagdAls ie wakker is morgen maar ff vragen hoe dat zit :’)
Hahaha even vragen of jullie wel exclusief zijn?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

dus een snelle ‘ja’ en ‘doei tot morgen op school’
Ik ga heel veel met 1 vriendengroep om bestaande uit alleen maar jongens en dat is super gezellig maar nu trokken ik en een jongen uit die groep best wel naar elkaar toe en appen en we hadden al gezoend maar niks sirrieus.
met mijn aangeschoten hoofd hem een appje gestuurd dat ik gevoelens voor hem heb. hij antwoordde met: ja ik ook voor jou. zal ik je morgen middag ophalen uit school?
Annekeee schreef:Totaal off-topic maar ik krijg er toch jeuk van
Je schrijft heel netjes mijn vriend, maar geen jouW vriend!
Tot zo ver de spellingsles
Mijn toen nog vriend, had speciaal]vrij gevraagd en een sjerp gemaakt voor mijn paard!
Vervolgens kwam ik het vermoedend ‘s avonds op stal, heel zijn stal versierd, mijn man stond in zijn stal, en kwam er uit lopen.
Ipv dat ik er natoe liep, liep ik weg,..heel hard huilen, en schelden tegen m’n moeder want die zat in het complot
![]()
Natuurlijk vol mondig ja gezegd

terwijl ik net 10 minuten daarvoor tegen mn oma had gezegd dat t nog wel even zou duren voordat ik weer een relatie zou krijgen haha.
we waren een weekend weg in Groningen en nadat we ergens wat gegeten hadden gingen we wandelen en toen ging hij ineens op zn knie
Eefsel2109 schreef:Met een relatie krijgen was t soort van via Whatsapp/Facebookterwijl ik net 10 minuten daarvoor tegen mn oma had gezegd dat t nog wel even zou duren voordat ik weer een relatie zou krijgen haha.
En ben van het weekend ten huwelijk gevraagdwe waren een weekend weg in Groningen en nadat we ergens wat gegeten hadden gingen we wandelen en toen ging hij ineens op zn knie

inmiddels bijna anderhalf jaar relatie en samenwonend.
)
Druppie7711 schreef:Eefsel2109 schreef:Met een relatie krijgen was t soort van via Whatsapp/Facebookterwijl ik net 10 minuten daarvoor tegen mn oma had gezegd dat t nog wel even zou duren voordat ik weer een relatie zou krijgen haha.
En ben van het weekend ten huwelijk gevraagdwe waren een weekend weg in Groningen en nadat we ergens wat gegeten hadden gingen we wandelen en toen ging hij ineens op zn knie
Gefeliciteerd!!!

We waren een tijdje aan het 'daten' en zagen elkaar ieder weekend. Toen heb ik me hardop afgevraagd of we nou een relatie hadden, waarop hij antwoordde "Misschien wil ik daar nog even mee wachten.." waarop ik weer zei "Waarop wil je wachten dan?".. Toen vond hij dat ik wel gelijk had en sindsdien hebben we een relatie. Dat is inmiddels alweer bijna 10 jaar geleden
hoe het nu precies zit haha.