Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Muze schreef:De Contigo? Ja, die zijn heel makkelijk te reinigen.Kun je die van jou wel goed schoonmaken?
Ijskoud water krijg ik hoofdpijn van dus t hoeft van mij niet heel koud te blijven.
Ik heb een Contigo Splash (500ml) en als je de dop eraf draait, heb je plek zat om hem iig met een afwasborstel af te wassen.
superpony schreef:Doppers ook meerdere gehad en altijd lek.
Heb nog andere gehad met filter, maar was ook niks.
Ik wil nog steeds die van join the pipe, maar lees nergens ervaringen. ik vond het alleen wel mooi dat het gelijk ene goed doel is.
Isolatie vind ik bij koud water juist ook fijn. Met deze dagen wordt je water zo vies warm......
8nnemiek schreef:Nee klopt, hooguit een heel klein beetje op het metalen stukje boven en onder, maar niet zo erg dat het druppelt of dat je spullen er vochtig van worden.
AmyII schreef:superpony schreef:Doppers ook meerdere gehad en altijd lek.
Ik wil nog steeds die van join the pipe, maar lees nergens ervaringen. ik vond het alleen wel mooi dat het gelijk ene goed doel is.
Isolatie vind ik bij koud water juist ook fijn. Met deze dagen wordt je water zo vies warm......
Join the pipe heeft heeeeeeeeeeele vieze smaak aan je water. Ik dacht ook, leuk, ff het goede doel steunen maar die smaak is ècht goor...
superpony schreef:Doppers ook meerdere gehad en altijd lek.

xSelina schreef:Ik heb al 3 jaar chilly bottles en vind ze heel fijn! Heb eventueel 15% kortingscode, mocht iemand die willen kan je me een pb sturen