Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Wat een naar mens zeg! Wees maar blij dat je van zo'n persoon af bent. Ik vermoed dat je neefje en nichtje het nog zwaar gaan krijgen met haar als oma.
!
Cayenne schreef:idylle schreef:Wat een naar mens zeg! Wees maar blij dat je van zo'n persoon af bent. Ik vermoed dat je neefje en nichtje het nog zwaar gaan krijgen met haar als oma.
!
Dit vind ik dan wel weer kortzichtig. Oma heeft zich blijkbaar ook rot gevoeld.
De manier hoe ze dit ventileert en naar wie is uiteraard niet goed te praten, maar er zal ook een andere kant aan dit verhaal zitten.
SindyKaya schreef:Even een update, vandaag kwam mijn oma daadwerkelijk aan de kassa. Ik herkende haar direct en ze was met mijn nichtje en neefje.
Toen ik haar gedag zei hoorde ik direct al dat ze eigenlijk niet op mij zat te wachten. Na het afrekenen slaat ze haar armen om mijn neefje en nichtje heen en zegt ze '' ik ben zo blij dat jullie mij niet in de steek hebben gelaten, aan jullie heb ik iets'' en daarna liep ze weg.
Ik was er zo verdrietig van, ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Ik moest er gewoon van huilen, zit je daar achter de kassa in de grond getrapt door je eigen oma.
Ik heb nu echt het gevoel dat het allemaal mijn schuld dat we die hele tijd geen contact meer hebben gehad
Ik moest dit even kwijt
SindyKaya schreef:Allereerst bedankt voor de reactie's, ik zie dat er veel reactie's zijn over een brief sturen etc maar ik ben met mezelf heel duidelijk dat ik geen contact meer wil.
De reden dat het contact is verbroken komt door de dood van mijn vader, hij heeft zelfmoord gepleegd op mijn moeders verjaardag. Mijn moeder had nooit goed contact en fijn contact met mijn vaders familie maar heeft mij nooit maar dan ook nooit contact verboden! Het is ongeveer 8/10 jaar geleden dat ik haar gesproken heb, ik weet het niet precies meer en ik ben nog een paar keer met mijn vaders familie op vakantie geweest. Ik heb nog contact geprobeerd te houden via sms, maar ik werd ouder er en werd niet meer echt gereageerd en zo is het contact tussen ons verwaterd, geen ruzie dus.
In die jaren zijn er nog een aantal dingen voorgekomen zoals mijn 2e vader figuur verliezen, 7 verhuizingen, depressies en nog een paar dingen wat ik hier niet neer wilt zetten, kortom ik heb niet stil gezeten.
Natuurlijk weet mijn oma het bovenstaande niet, maar dat geeft in mijn ogen geen reden om zo te reageren..
<KNIP>