Ik haalde het veel liever op het postkantoor op dan dat geleur bij de buren iedere keer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nicky1963 schreef:Normaal neem ik wel pakketjes aan. Echter, vorig jaar, toen wij in een verhuizing zaten en aan het ruimen waren, heeft een brutale pakketbezorger ons twee heel grote pakketten voor de buren 3 huizen verderop opgedrongen. Twee weken later!!! is mijn man ze bij de betreffende mensen gaan brengen. Ze stonden ons bijzonder in de weg en de mensen kwamen ze maar niet halen. Ik heb mijn man voor gek verklaard. Ik had ze buiten geflikkerd met een appje naar de geadresseerden dat ze ze daar konden ophalen wanneer ze dachten tijd te hebben. Mocht niet van mijn man, vond hij niet aardig

(dat is de beste optie vind ik, ik ben heel blij dat de buurman die mijn pakketje aannam en er vervolgens niet was mijn pakketjes nu nooit meer aanneemt
) Manou schreef:Ik heb hier al met enige regelmaat brievenbuspost die verkeerd wordt bezorgd waar ik dan weer achteraan ga om die in de goede brievenbus te gooien, ben blij dat ik niet ook nog op pakketjes van anderen hoef te letten.
ik wist dat het buurmeisje een nieuwe fiets zou krijgen en zich erop verheugde. Dus pakket de woonkamer in en na een paar uurtjes stond moeders en een blij kind aan de deur.
SusanH schreef:Ik moest meteen hier aan denken![]()
[ Video ]
Ik neem pakketjes aan en mijn buren ook voor ons. Scheelt dat het vaak alleen voor onze naaste buren is, of onze pakketjes staan bij hun. Gelijk tijd om even een praatje te maken

C_arola schreef:Je zou het op een rustig moment met hem kunnen bespreken als hij daarvoor open staat. Staat hij er niet voor open dan zou ik het bij hem laten. Hij kiest ervoor om het in ontvangst te nemen terwijl hij het met 1 woord kan afwijzen bij de postbode of zelfs een papiertje kan opplakken dat hij geen pakketten van anderen wenst te ontvangen.