Verder waren er wel meer dingen waar ik vroeger een beetje bang voor was, maar op een één of andere manier kon ik die een soort van ''uitzetten''. Maar spinnen zijn nog steeds een ramp, als de dood ben ik daarvoor!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MariaMaaike schreef:De Disneyfilm DinosaurHeb daarna een aantal nachten niet kunnen slapen. Vond de T-rex eng, maar die meteorietenregen was echt drama. Ik dacht namelijk dat dat in het echt ook zomaar kon gebeuren
. En er was zo'n kinderserie uit Vlaanderen over het Liegebeest. Keken we wel, maar vond ik stiekem ook erg spannend:
ik had er nog serieus nachtmerries van ook. Oja en de stofzuiger van de teletubbies!
) reuzenslangen in de leidingen en Gollem. SusanH schreef:Maar zag Selma Duim voorbij komen. Verdronken denk ik maar die vond ik ook eng. Die praatte zo eng.

_Dominique schreef:Er was vroeger iets op tv bij Villa Achterwerk. Met een liedje dat ging als volgt. Ahum:
Er is een vrouw vermoord
Met een gordijnenkoord
Ik had het zelf gezien
Het was op nummer 10
Het bloed ging langs de trap
Het leek tomatensap
Ik nam er een likje van
Ik werd er misselijk van
En dat kan je zingen bij zo'n handje klap spel.
Nou jongens het videoclipje erbij en de tekst. Ik heb echt nachten gehuild bij m'n ouders of ik bij hun mocht liggen. Mijn hele klas overigens want iedereen had het gezien natuurlijk omdat we het in de les keken (ik heb het over groep 4 van de basisschool).
Indy_Mouse_9 schreef:SusanH schreef:Maar zag Selma Duim voorbij komen. Verdronken denk ik maar die vond ik ook eng. Die praatte zo eng.
Gossie toch, jeugdtrauma dat je aan de drank heeft geholpen
De burgemeester uit Zoobelizoo vond ik altijd wat eng. Achteraf denk ik dat het misschien kwam omdat het een zwarte man was, en ik een klein gupje in een dorp in Drente was die niet van het bestaan van gekleurde mensen wist
ik drink helemaal geen alcohol
. Als ik naar het vriendinnetje van mij wilde aan het einde van de straat en de mensen in het huis ervoor met hun hond naar buiten kwamen liep ik zo terug naar huis om via de andere kant naar mijn vriendinnetje te gaan haha. Heb er verder nooit in het echt enge ervaringen meegehad
Dit was de trailer https://youtu.be/RnzzBssg3ac
Liesje1611 schreef:Mijn opa zette vroeger, toen ik een jaar of 4 was, altijd een heel oud tekenfilmpje op. Hij noemde het "de speldenman"..
Ging over een dorpje waarbij alle poppetjes en huisjes gemaakt waren van ballonnen. Naast dat dorpje, in het bos, woont de speldenman, die ging toen naar dat dorpje en stak alle bewoners lek(!!)![]()
Nouja, zie het zelf maar (vooral vanaf minuut 2.05) ik heb nogsteeds nachtmerries als ik dit terug zie
https://m.youtube.com/watch?list=PLo6uS ... xucYzKXXCI
, terwijl ik auto tunnels leuk vond...
)