Dit draag ik tijdens de kerstavonden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bridleless schreef:Normaal gesproken trek ik altijd een nette zwarte jeans aan en een glitter shirtje/trui aan, maar ik vond dus zo'n leuk jurkje bij de Only, dat ik nu een reden heb om 'm te kopen
[ [url=m/QNnreM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet alleen niet of dat model jurkje mij ook zou staan. Ik ben zelf vrij lang en best wel mager en een 'plank' xD
En ik moet 'm dus waarschijnlijk online bestellen haha
Je moet aandoen waar jij je fijn in voelt.
valine schreef:[ [url=m/xXHK5S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn zus die in London dokter is heeft eerste kerstdag tot 2 uur 's ochtends dienst, en heeft daarna hele eerste kerstdag vrij. Helaas gaan er geen vliegtuigen eerste kerstdag, dus kan ze pas tweede kerstdag komen en zit ze 's avonds alleen thuis terwijl wij allemaal aan het diner zitten...
Bridleless schreef:Normaal gesproken trek ik altijd een nette zwarte jeans aan en een glitter shirtje/trui aan, maar ik vond dus zo'n leuk jurkje bij de Only, dat ik nu een reden heb om 'm te kopen
[ [url=m/QNnreM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet alleen niet of dat model jurkje mij ook zou staan. Ik ben zelf vrij lang en best wel mager en een 'plank' xD
En ik moet 'm dus waarschijnlijk online bestellen haha
Heb 3 outfits nodig dus heel hard aan zoeken
HorseTimeXL schreef:het is misschien een beetje offtopic, maar wil toch even vermelden dat ik veel respect heb voor degene die met kerst al is het maar 1 dagdeel moeten werken in de zorg oid. Sta er toch altijd met kerst eventjes bij stil!
O wauw Gianti, luxe 3 outfits
Gianti schreef:HorseTimeXL schreef:het is misschien een beetje offtopic, maar wil toch even vermelden dat ik veel respect heb voor degene die met kerst al is het maar 1 dagdeel moeten werken in de zorg oid. Sta er toch altijd met kerst eventjes bij stil!
O wauw Gianti, luxe 3 outfits
Ja idd!! Vind het überhaupt altijd even mooi om stil te staan hoe fijn het is om met familie/vrienden samen te zijn en dat dat niet voor iedereen vanzelfsprekend is
Heb in ieder geval al 1 van de 3. Komen nog wel andere hakken onder. Nog niet zeker wat voor..
[ [url=m/NYvdqL.jpg]Afbeelding[/url] ]
En hoe kom jij toch aan je figuur? Sport je veel? Heel mooi!
Andere dag een jurkje

en brede heupen...) 
Resistance schreef:valine schreef:[ [url=m/xXHK5S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je dienst?Mijn zus die in London dokter is heeft eerste kerstdag tot 2 uur 's ochtends dienst, en heeft daarna hele eerste kerstdag vrij. Helaas gaan er geen vliegtuigen eerste kerstdag, dus kan ze pas tweede kerstdag komen en zit ze 's avonds alleen thuis terwijl wij allemaal aan het diner zitten...

)