Wanneer ga je uit huis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maliejane

Re: Wanneer ga je uit huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 01:59

Ik was zo iemand die op mn 14e al zei dat ik op mn 18e uot huis zou gaan en op mn 18e heb ik dat aangepast tot "zodra ik financieel onafhankelijk ben". Ik ben romd mijn 16e wel begonnen met mijn uitzet, maar verder was ik er niet echt mee bezig. Zolang ik studeerde ging het hem toch niet worden want op kamers vond ik veel te duur vergeleken met wat ik er voor terug zou krijgen :=

Uiteindelijk ben ik pas een half jaar geleden toen ik bijna 24 was op mijzelf gegaan. Bij mij was het zo dat zodra ik zag dat ik het kon betalen (eerste fulltime baan) ik mij ook heeeeel erg aan alle beperkingen thuis ging ergeren.. ik was er echt aan toe. Wel woon ik vlak bij mn ouders dus zie ze in principe minimaal 1x per wewk wat ik erg prettig vind. Dus contact man je gewoon met je ouders houden en zou ik mij absoluut nog niet druk om maken.

En zolang je ouders het goed vinden en jij het naar je zin hent thuis zou ik daar lekker blijven en derest komt later wel O:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 02:07

Hier niet echt uit huis gegaan, maar gewoon nooit meer terug bij mijn ouders gaan wonen na buitenlandse stages. Woon nu onderhand al 2,5 jaar niet meer thuis/in Nederland en dat ik nu in Australië woon had ik op mijn 17e echt nooit bedacht :')

Het leven kan zo raar lopen, zou me er niet te veel druk om maken!

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 02:47

Ik ging op kamers toen ik net 19 was. Voor mij was dit beter, naast dat ik er lang over deed om op school te komen, waren er ook veel irritaties tussen mijn ouders en mij. Sinds ik op mijzelf woon is de band met mijn ouders juist verbeterd. Door omstandigheden heb ik op mijn 21ste nog een jaartje bij mijn ouders gezeten, maar inmiddels dus alweer 5 a 6 jaar terug op mijzelf.

Ik wilde overigens al op mijzelf toen ik 15 was, dus eigenlijk verbaast het me nog dat ik niet al weg was op mijn 18e :'). Ik zou mij er iig niet druk om maken, je ziet wel hoe het is als je 18 bent :).