[FOTO] show je kerstboom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 13:43

ik ga volgend weekend de boom opzetten.
Eerst dit weekend nog even extra shoppen, want ik heb vorig jaar in de uitverkoop een nieuwe (nep)boom gekocht en die is groter dan de vorige (de vorige 1.80 nu 2.10).
de vorige is 25 jaar oud geworden, dus was ook wel weer tijd voor een nieuwe :D

Gelijk een extra nieuw kleurtje erin, helemaal zin in :D

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:26

benangelique schreef:
beetje gekke vraag voor hier misschien, maar ik wil dit jaar eens géén boom. Wel heel graag kerst in huis, maar dan dus anders. Ga in ieder geval 2 grote kersttukken maken. 1 voor op tafel en 1 voor op ons wandmeubel, maar hoe dan verder zonder hysterisch uit te pakken met heel veel lampjes..

Op pinterest staan leuken ideeen. Ik heb wijnglazen met een kerst boompje of poppetje er in met wat sneeuw en dat staan dan op zijn kop optafel. Super leuk vind ik zelf.

Silly1972

Re: [FOTO] show je kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:31

Ja is ook echt leuk, alleen mijn katten kennende, blijft dat niet lang staan, terwijl ze de kerstboom met rust laten

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 14:45

Rebecca schreef:
Wat boeit mij sinterklaas en Driekoningen nou **\O/**

Sinterklaas hoef je natuurlijk niet te vieren, maar de kerstperiode begint toch echt pas bij het begin van de Advent, dus vier zondagen voor Kerst. Sowieso is dat al best een lange periode om een boom goed te houden, zelfs als je er een met kluit hebt.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:43

Ik ben net geslaagd voor een piek en nieuwe kerstballen, lekker el cheapo bij de Wibra. :))
Blauw is idd niet of nauwelijks te vinden dit jaar dus ik hou het bij de oude blauwe ballen met veel zilver.
Vanavond dus verder met de boom versieren. **\O/**

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:46

Hier nog geen kerstboom/kerstspullen staan. Maar dat komt nog wel!
Hier komen er overal guirlandes aan het plafond en een mini boom op de kast ivm katten/honden.
In de Guirlandes komt donkerpaars en zilver net als vorig jaar. Welke kleur is daar leuk bij voor de boom?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 15:51

oomens schreef:
[naam] schreef:
Wat boeit mij sinterklaas en Driekoningen nou **\O/**

Sinterklaas hoef je natuurlijk niet te vieren, maar de kerstperiode begint toch echt pas bij het begin van de Advent, dus vier zondagen voor Kerst. Sowieso is dat al best een lange periode om een boom goed te houden, zelfs als je er een met kluit hebt.

Mijn nepboom doet het al 2 jaar :)) , 4 zondagen voor kerst is mij niet aan besteed

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:49

Hebben jullie een tip waar ik een mooie neppe boom koop ?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:51

_Caitlinnn schreef:
Hebben jullie een tip waar ik een mooie neppe boom koop ?

Ik vind dat de Gamma hele mooie heeft :j Vooral de grotere, maar die zijn wel aan de prijs!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 16:59

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 18:09

MarliesV schreef:
Hahaha dames, true! Maar ach, deed het voor ik hem kende ook al direct na de Sint. Dus nu ook maar.
Hoewel jullie mij wel aansteken hier!

Buitenlampjes is wel een goed idee Cherubijn! Die gaan er het weekend komen!

Echte boom is geen optie, mijn moeder is allergisch. En om die nu de toegang tot mijn huis te ontzeggen is geen optie dus hier een mooie nepboom.

Jolien, welke kleur rood zit er bij jou doorheen?
Ben niet zo van rood maar vind jouw boom wel super mooi!

Thanks. :)
Hopelijk is de kleur op deze foto duidelijker te zien. We hebben alles vorig jaar nieuw gekocht. Ik vind rood en goud zo lekker klassiek.

Afbeelding

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 19:22

Mooi!

Ik heb nu goud en bruin en wil er rood bij toevoegen.
En als ik dit zo zie gaat dat prima staan :)

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:30

Afbeelding
Volledig tegen mijn gewoonte in vandaag al de boom opgezet, ben in december een poosje weg dus anders vond ik het alle moeite echt niet meer waard :')

Vera12_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 20:53

Hier begint het ook al te kriebelen! Vorig jaar na kerst in de uitverkoop nieuwe ballen gekocht en toen de boom natuurlijk nog opnieuw aangekleed. Kan nu niet wachten om m weer op te zetten omdat ik de nieuwe kleur zo leuk vind!
Hier een foto van vorig jaar met de nieuwe ballen

Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:46

lor1_1984 schreef:
Ik ben net geslaagd voor een piek en nieuwe kerstballen, lekker el cheapo bij de Wibra. :))
Blauw is idd niet of nauwelijks te vinden dit jaar dus ik hou het bij de oude blauwe ballen met veel zilver.

Blauw is vreselijk, roze rood en goude ballen en dingen wordt je mee plat gegooid maar blauw.
Ik heb het maar gecombineerd met wit en zilver om de boom een beetje vol te krijgen :P

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:49

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 22:53

Keell94 schreef:
lor1_1984 schreef:

Blauw is vreselijk, roze rood en goude ballen en dingen wordt je mee plat gegooid maar blauw.
Ik heb het maar gecombineerd met wit en zilver om de boom een beetje vol te krijgen :P

Ik had gelukkig nog aardig wat liggen van vorig jaar, gecombineerd met oude en nieuwe zilveren ballen.
Wilde in eerste instantie multicolor maar dan zou de hele boom vol hangen met mini balletjes zodat het extraextra druk zou worden. :+
En denk dat blauw-zilver mooier staat bij het steenkleurtje (grijsbruinig, beetje richting natte kiezelsteen) en zachtroze van mijn muren.

Neon schreef:
Blauwe kerstballen zijn ook dit jaar gewoon te vinden....

https://www.bol.com/nl/l/blauwe-kerstba ... 274+16715/

Bedankt voor de link, ik wil alleen niet bestellen maar zelf kopen zodat ik beter kan inschatten of het bij de rest past. :)
Maar redt het nu prima met de oude blauwe kerstballen icm zilver. *\o/*

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:06

Neon schreef:
Blauwe kerstballen zijn ook dit jaar gewoon te vinden....

https://www.bol.com/nl/l/blauwe-kerstba ... 274+16715/

ik heb een beetje van dat ijsblauw, turqouise en die zijn wel moeilijk te vinden helaas :P heb er ook maar een paar en die zijn van plastic helaas.
Meer bol.com was ik zelf nog niet op gekomen haha, die verkopen idd bijna alles :P

HHorseA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:14

Zalig die kerstperiode... En mooi hoor al die kerstbomen van jullie ! Ik wacht nog 3weken,dan zet ik hem ook.. Bordeau(rood) wit en grijs, zelf met hobbelpaardjes in <3

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:16

Lees al een tijdje mee en word vrolijk van jullie bomen. Heb hem zelf nog niet staan, maar al wel een paar accessoires..... :+

Bij tuincentrum oosterik in Denekamp heb je veel keus als je een leuke kunstboom zoekt, verder heb je ook onbenullig veel kerstballen en alle meut er om heen, in alle kleuren die je maar kan bedenken (moet natuurlijk wel net de goede tint zijn!) 8-) <|- *\o/* {:) *\%/* :#

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-17 23:52

En rij dan daarna door naar de Borghuis in Deurningen om t helemaal compleet te maken :D <|-

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-17 03:58

Dat er niet heel veel blauw is, is voor mij de reden om juist deze kleur te kiezen. Ik word altijd zo koopziek van kerst(boom) spulletjes, dus als het niet bij de boom past mag ik het niet kopen van mezelf :')

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:47

_San87_ schreef:
djinnie schreef:
Oh wauw, al die gave bomen weer. Normaliter staat de boom hier op 6 december, maar mijn supergave (maar dure) kunstkerstboom zetten we dit jaar niet vanwege een puberende pup. We gaan dus 9 december naar nationaal park de hoge veluwe om een boom te zoeken en om te hakken. <3 Super gaaf. Daarna warme chocomel en kraampjes kijken en dan met de aanwinst naar huis.
Zonde ;(.

Wat is zonde, San87? Dit wordt georganiseerd door de beheerders van het nationaal park. Mag maar 2 weekenden en alleen bepaalde stukken. Dit doen ze om te voorkomen dat de heide wordt overgenomen door het bos. Je betaalt niets voor de boom, maar wel entree tot het park. En toevallig hebben ze in het weekend van 9 en 10 december ook een kerstmarkt daar, dus dan kun je meteen warme chocomel drinken. Lijkt me super leuk om als gezin daar onze eigen boom te gaan zoeken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 18:43

djinnie schreef:
_San87_ schreef:
[Zonde ;(.

Wat is zonde, San87? Dit wordt georganiseerd door de beheerders van het nationaal park. Mag maar 2 weekenden en alleen bepaalde stukken. Dit doen ze om te voorkomen dat de heide wordt overgenomen door het bos. Je betaalt niets voor de boom, maar wel entree tot het park. En toevallig hebben ze in het weekend van 9 en 10 december ook een kerstmarkt daar, dus dan kun je meteen warme chocomel drinken. Lijkt me super leuk om als gezin daar onze eigen boom te gaan zoeken.

Gezonde bomen omhakken vind ik zonde ;(. Ik zou m met kluit en al eruit halen denk ik.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 20:25

Helaas een telefoon foto maar hij staat sinds nu net. :D

Afbeelding